Ha,
Onze dochter Tirza is ook 4 mnd en maakt er ’s nachts nog een potje van. Op cb zeiden ze met 3,5 mnd dat ’s avond een papfles geven misschien helpt.
Hoorde wel dat door bv de fles vaak niet dikker wordt in tegenstelling tot flesvoeding.
Daarom geef ik nu om 23.00 uur een fles van 180 water, 6 scheppen flesvoeding en 2 scheppen (lepeltje van flesvoeding) pap erdoor. Deze voeding sla ik met bv dus gewoon over. Vaak drinkt ze dit niet op, maar rond de 120cc. Ik denk dat je moet kijken hoeveel je kan kolven want dat is ook wat hij drinkt en daarbij pap gaan voegen ong. 1 eetlepel per 100cc denk.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat het bij ons niet helpt want ze komt daarna om 2.30 en dan om 4.30 en daarna pas om 9.30. Nacht is er niet mee opgelost. Ik ga er vooral meer door omdat mijn man die avond fles nu kan geven.
Ik heb nu een difrax fles met babyspeen en die wat groter gemaakt.
Als je van Avent de 3-standenspeen koopt kan jij afhankelijk van hoe dik het is de juiste grootte gebruikt. Zal er bij een fles van 180cc bijv 1,5 eetlepels pap door doen en kijken of het dik wordt.
succes en hopelijk werkt het bij jullie wel