Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695885 Hehe Eindelijk

• Auteur

Eindelijk vond ik vanochtend mijn ei. morgen zou mijn NOD zijn maar die wordt dus zomaar 2 weken later.
    Ik heb ongelovelijke pijnscheiten in mijn buik en daardoor totaal geen zin om te klussen.
    Eergisteren nog wel geklust dus ben bang dat ik toch echt moet gaan klussen. hopelijk zakt de pijn snel.

#4451251 Quote

Gelukkig dat je je ei wel gevonden hebt, anders zou je niet weten dat je nod zo laat wordt. Scheelt toch weer 14 dagen zenuwen!

X

#4451273 Quote

Als je pijn hebt moet je echt klussen!
    Advies wat mij gegeven is vanuit het zh! Als je pijn hebt, ben je op je vruchtbaarst!

Liefs

Moon7
    Bijdrager
    #4451441 Quote

haha, pijn maar fijn….we moeten toch wel heel wat over hebben om een kruimeltje te maken 😉
    Maar we doen het met liefde zeg ik maar!

Succes!

Esther1982
    Bijdrager
    #4451783 Quote

Flauw is dat he? Dat t eigenlijk pijn moet doen om te laten slagen? Heus niet eerlijk. Ik heb momenteel 4 eitblaasjes rechts tussen de 14 en 18 mm zitten en links 2 van 17 mm. Wist ik gisteravond nog niet want ben vanmorgen bij de gyn geweest. Mijn man had een mooi setje en sierraden klaargelegd en de kaarsen en muziek geregeld, dus dan ga je ervoor! Maar au! haha.

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen