Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695907 Ooievaars

• Auteur

Hey meiden!

Ik leef nog, hoor! Even lekker weg van het forum bevalt me goed. Bovendien heb ik van mezelf uit niet veel te melden. We wachten nog steeds op de ivf.

Kom ik net thuis, zitten er twee ooievaars op het dak van ons huis. Zou dat een goed teken zijn? Heb een paar dagen terug mijn ei gehad en goed geklust de avond ervoor. Ik ben niet bijgelovig, maar gaaf zou het zeker zijn!

Ik ga nu ff bijlezen, want wat heb ik volgens mij veel gemist!

Liefs Daisy

#4451261 Quote

Hoop dat dat een heeeeeel mooi voorteken is…! Spannend, afwachten dus maar en hopelijk brengen ze je een kleintje 🙂

#4451272 Quote

Ik geloof altijd wel in dat soort dingen!

En positief blijven denken kan zowieso nooit geen kwaad!

Maar Dais, niet om beter over te komen hoor, ik bedoel, je bent al zolang bezig en je zult alles al wel geprobeerd hebben maar je klust toch niet alleen 1 keer voor je ei he? Ik bedoel, de hele week ervoor zou je moeten klussen en zeker een paar dagen erna. Je weet nooit precies wann je ei springt of al is gesprongen….
    Ik bedoel het goed he?! Echt, je zult het vast wel weten maar ik wilde het toch even zeggen voor het geval je het niet wist. Sorry als je me een bemoeial vndt, ik bedoel het goed!

Hoop dat de ooievaars geluk brengen! ***

#4451295 Quote

Hey!

Dit keer twee keer voor mijn ei geklust, maar vorige ronde helemaal niet. We zijn het nu lekker aan het loslaten! Ermee bezig zijn komt dubbel en dwars als we met de ivf gaan starten. We klussen nu lekker alleen wanneer we zin hebben en dit keer toevallig de avond voor mijn ei.
    Ik snap dat het misschien vreemd overkomt, maar we zijn er al zo lang zo intensief mee bezig, dat het heerlijk is om met je ei juist niet te klussen. Alleen hadden we er deze ronde juist zin in 😉

Lekker loslaten nu en straks dubbel en dwars voor de ivf gaan. Dat is een beejte ons motto geworden de laatste tijd.

X

#4451306 Quote

Ik hoop dat ze wat moois komen brengen!! Bij ons waren er 4! in de tuin maar hebben ze helaas niets langs gebracht… Succes!

#4451377 Quote

Oh dat begrijp ik helemaal hoor en ergens weet ik dat van je.
    Ik dacht alleen even omdat je over je ei begon, en ik een sprankje hoop las, dacht moet het even aan je kwijt.

Ik denk ook dat het goed is voor je om echt afstand van het zwanger worden te nemen als je in de positie zit waarin jij zit. En ja, dan komt gelukkig de zin weer vanzelf terug, want dat was ook een beetje op een laag pitje he de laatste tijd. Nou gelukkig hebben jullie elkaar weer gevonden en lees verder dat jullie leuke dingen ondernemen prive, komt helemaal goed met jullie!

Ik hou je in de gaten hoor-:) Jij krijgt ook wat je verdient!!!!!

XMascha

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Moon7
    Bijdrager
    #4451439 Quote

hahaha, dat zou wel heeeeeel gaaf zijn zeg!
    Succes!

#4451474 Quote

Bijgeloof of niet. Beter een beetje meer positiviteit is altijd meegenomen toch? Ik heb bij beide zwangerschappen voor de grap op aanraden van mijn schoonzus rode kool geplant, want de ooievaar aankijken hielp niet. Raar maar waar, bij beide keren was gelijk na het planten raak. Nu geloof ik er zelf niet in, maar we hebben er in ieder geval veel lol om gehad.

Wenser
    Bijdrager
    #4451513 Quote

Wie weet alvast een goed teken voor jullie IVF… een signaal om je een hart onder de riem te steken!

Goed dat je je nu aan het opladen bent!
    Wenser

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen