Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695954 Ff Een Dipje

• Auteur

Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen omdat ik al een mooi, lief en gezond dochtertje heb. Inmiddels ben ik in ronde 13 aangekomen na eind maart/begin april een bbz te hebben gehad… maar overal om me heen hoor ik van vrienden, kennissen en collega? over zwangerschappen. ik kan er wel om janken!! Ik dacht dat ik er relaxter onder zou zijn toe we besloten om voor een 2e te gaan maar nu dit al weer even duurt blijft het soms moeilijk om positief te zijn. Heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat nadat ik een cyste, een vroege miskraam en een bbz heb gehad…. Ik weet dat sommigen er veel langer over doen of zelfs helemaal geen kinderen kunnen krijgen maar soms is de wens zo groot dat ik het even te pakken krijg… Sorry maar moest het ff kwijt…

#4451312 Quote

Hee meid, kop op hè?
    Hoe moeilijk het ook is (en hoe herkenbaar momenteel even voor mij, zo aan het begin van weeeeer een ronde), het komt vast goed! Je mag er best van balen, dat hoort er nu eenmaal bij. Niet leuk zo hè? Maar na regen komt zonneschijn, dus probeer je schouders eronder te krijgen en positief te zijn, hoe lastig ook. Succes!

Liefs van Mar

#4451322 Quote

Ken het gevoel maar al te goed helaas… Probeer wat leuke dingen te doen met je gezinnetje. Even lekker ontspannen of juist wat leuks in het vooruitzicht hebben hielp bij mij altijd goed.
    Je zal merken dat je je vanzelf weer beter gaat voelen.

Sterkte!

Liefs Daisy

Moon7
    Bijdrager
    #4451438 Quote

Ken het gevoel ook helaas! Ik heb zelf nog geen kinderen, maar wil zoooo graag!
    Mijn schoonzus en broer hebben gisteren te horen gekregen dat zij een meisje krijgen…vind het echt zo leuk nieuws, maar toch “steekt” het ook een beetje…. 🙁 Hopelijk mogen wij ook snel! 🙂

#4451460 Quote

tuurlijk mag je klagen, je verlangen naar een twee kindje is vaak net zo groot als naar de eerste toe..

ik hoop dat het snel raak is en het resulteert in een goede zwangerschap..

sterkte..
    soms moet je even flink balen, om het daarna weer even zonnig in te zien!

Wenser
    Bijdrager
    #4451486 Quote

Ik zit bijna in dezelfde situatie. We zijn bezig voor een tweede en inmiddels al in ronde 14 beland.

Ik hoor om mij heen op dit moment alleen maar goede verhalen (4 x in een paar weken) van mensen die jaren bezig zijn en ineens is het wel raak en toevallig ook nog allemaal tussen behandelingen door of zonder behandelingen. Dat geeft mij weer enorm veel moed.

Maar voor jou is het nog moeilijker: na een paar keer de blijdschap van een postitest en steeds die herstelperioden erbij, dan is het verlangen nog groter denk ik.Hopelijk helpt een ontspannen zomer ons om zwanger te worden (en alle anderen hier!).

Sterkte! Wenser

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4452171 Quote

Hoe herkenbaar, wij hebben ook al een dochtertje, afgelopen februari ons 2e kindje verloren met 25 weken zwangerschap. Ik vind het nu zoveel moeilijker om er rustig onder te blijven als ik weer ongi wordt (ook al is het pas ronde 2). Ik denk ook echt dat het te maken heeft met het feit dat je al een paar keer blij bent geweest dat je zwanger was. Ik vind het iig veel moeilijker om ontspannen te blijven en geduld te hebben. De wens is zóóó groot he?

Sterkte en succes, hopelijk mag je snel weer zwanger worden en gaat alles goed.

Liefs Mamamijn

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen