Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695963 Help Zwanger Of Niet Test Van De Kruidvat

• Auteur

hallo meiden

ik heb vandaag een test gedaan van kruidvat en ik krijg een heel licht streepje is dat nou positief of is dat niet genoeg voor een zwangerschap? heeft iemand deze test al eens gebruikt en ook een licht streepje kreeg maar toch bleek niet zwanger te zijn?

pxdt44
    Bijdrager
    #4451318 Quote

Hoi 2massie,

Ik heb vorige week ook een test gedaan, er zitten 2 in een doosje.
    Ik moest er 2 streepjes op hebben voor een positieve test. En helaas alweer maar één streepje was een duidelijke streep bij mijn.

#4451319 Quote

Denk dat het gewoon raak is, hoor! Een streep is een streep en als het goed is, wordt deze steeds donkerder als je over een paar dagen nog eens test. De enige keer dat ik ‘vals positief’ testte, was omdat er nog hormonen van de iui in mijn lijf zaten die er war langer over deden om te verdwijnen.

Ik zou over een dag of 3 nog eens een test doen, je zal zien dat deze dan al donkerder is!

Liefs Daisy

#4451323 Quote

Ben je trouwens al lang bezig om zwanger te worden? Ik ben een tijdje afwezig geweest, dus kan best zijn dat ik je verhaal heb gemist….

X

pxdt44
    Bijdrager
    #4451336 Quote

We zijn nu 11 jaar bezig.
    Ik moet 17 mei ong. worden, en na 6 dagen heb ik een test gedaan, want ik kan altijd de klok erop gelijk zetten wanneer ik het wordt.
    Al een paar weken zere grotere borsten, gewichtstoename, hoop verschijnselen.
    De test was negatief, maar omdat mijn man de 7e dag thuis zou komen want hij is weg i.v.m. zijn werk, wilde ik het zeker weten want als het zo was dan wou ik hem op een aparte manier verrassen.
    Dus ik heb mijn gyn. gebeld en ik mocht gelijk langs komen voor een bloedtest, na een uur kreeg ik een telefoontje met de uitslag. Negatief, wat heb ik gehuild zeg. Ik hoop voor je dat het echt zo is, want dat lange wachten is echt niets waard.

pxdt44
    Bijdrager
    #4451337 Quote

Dag 7 werd ik het.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

pxdt44
    Bijdrager
    #4451342 Quote

Zal voor je duimen 2massie.

#4451352 Quote

Hihi, bedoelde eigenlijk of 2massie al lang bezig is…

#4455658 Quote

hoi daycey ja we zijn al 2,5 jaar bezig om zwanger te worden en naar 2 miskramen is het nu gelukkig weer raak! ben wel heel erg onzeker dus vandaar dat ik niet al te vroeg juig wil eerst de echo afwachten! die krijg in donderdag over een week dus ben natuurlijk heel zenuwachtig! we hebben 3 kuren clomid gebruikt en ze vertelde dat het niet werkte dus ik had een afspraak met de gyn om een kleine operatie te doen aan mijn eierstokken en daarna met spuit hormonen te beginnen maar als alles goed is dat allemaal niet meer nodig! is het dat het bij jullie niet pakt of heeft er 1 van jullie 2 iets? is wel lang 11 jaar zeg! maar als je iets graag wilt snap ik dat goed! ik hoop dat voor jullie ook een posistieve test komt!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen