Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695964 Met 999 Zekerheid Een Meisje

• Auteur

Hi Ladies!

Eerder vanmiddag de geslachtsbepaling gehad, en het eerste beeld wat we zagen dachten Max en ik meteen… Jongen! Maar hoe langer we keken, en hoe meer standpunten we bekeken kwamen we na 20 minuten met 99,9% uit op een meisje…. ff wennen aan het idee nu, maar binnenkort lekker shoppen!
    Verder een mooi gevuld maagje, goed kloppend hartje, mooi gevormde ruggegraat, en lekker bewegelijk kindje! Super om dat zo op je trouwdag te mogen zien! Vanavond tijdens een etentje maar eens lekker brainstormen over haar naam!

Liefs!!

TWD
    Bijdrager
    #4451335 Quote

Gefeliciteerd!!!!

#4451375 Quote

wat leukk!!!! gefeliciteerd 🙂 ook met je trouwdag!

#4451397 Quote

Lieve meid,

Wat onwijs leuk een meisje! (Allebei hoor maar toch) hihi! Gefeliciteerd! Ook met jullie trouwdag!

Veel plezier met jullie etentje, bon appetit!

Liefs Lynn.

#4451418 Quote

Wat leuk een meisje!! En gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

Fijne avond!!

#4451477 Quote

Jeehh het eerste meisje in de november club! 😉

#4451511 Quote

Dankjewel voor de felicitaties meiden!
    en inderdaad het eerste November meisje!

#4451550 Quote

Van harte nog met je trouwdag.
    Ah wat Leuk!! Toch een meisje. Had je man toch een goed voorgevoel. En zal zeker even wennen zijn, maar volgens mij als je eenmaal gaat shoppen dan ben je zo gewend aan het idee 🙂
    Geniet ervan meis. Ik nog even geduld tot 11 juni, dan weten wij wat het is…
    Liefs

#4451666 Quote

Toch een meisje inderdaad, mijn man zei het al toen ik de test nog in handen had! Ik denk dat ik morgen maar iets ga shoppen, maakt het weer iets echter allemaal. Ben net maar eens even heerlijk op de bank gaan zitten en ze is weer flink in beweging! Was trouwens leuk om te zien gisteren. Ze lag met d’r hoofd op de placenta alsof ze op een heerlijk kussentje lag, lekker met d’r handjes boven het hoofd! Ik begin nu echt aan het idee te wennen!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen