Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696047 Weten Jullie Dit

• Auteur

Ik wil graag weten als je met zeep de buitenkant van kruis wast of dat ook de zuurgraad van je vagina aantast

Liefs Lisette

Moon7
    Bijdrager
    #4451436 Quote

Hoi!

Wat ik ervan begrepen heb, moet je de binnen en buitenkant van je vagina nooit met gewone zeep wassen. Er zijn diverse zepen op de markt met een goede pH voor je vagina.

Ik gebruik zelf altijd Lactacyd wasemulsie (is alleen voor de buitenkant). Ben daar erg tevreden mee 😉

#4451752 Quote

Ik kan helemaal niet tegen die wasemulsies! Niet buitenkant en al helemaal geen binnenkant!

Geen Lactacyd en ook geen KV merk of iets anders.

Het is wel zo dat als je er tegen kunt je die zeepjes beter kunt gebruiken. Voorkomen is beter dan genezen toch?

Liefs

#4451817 Quote

Ik was zelf mijn vagina gewoon iedere dag met water. Niks geen gekke zeepjes

Ik heb nooit ergens last van.
    Volgens mij heb je die zeepjes niet nodig!
    Maar gewone zeep zou ik zeker niet doen.

Liefs

#4451823 Quote

als je zwanger wilt worden is het beter om dar niet met zeep (wat voor soort dan ook) te wassen.
    ze regelen allemaal je zuurtegraad, zelfs scheerschuim kan het al ontregelen.

het kruipt op 1 of andere manier altijd wat naar binnen.

ik zou het even laten nu je zwanger wilt worden.

als ik daar met zeep was/ of scheerschuim gebruik krijg ik altijd last van meer afscheiding.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen