Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696137 Vraagje

• Auteur

Hallo allemaal,

Via Google kwam ik op deze site, en zo dus ook op het forum. Na veel interessante dingen gelezen te hebben, heb ik ook maar een account aangemaakt!

Ik ben sinds december 2011 gestopt met de pil (ook wegens klachten, zoals hartritmestoornissen) en sindsdien voel ik me niet anders dan anders. De eerste keer duurde het ontzettend lang voordat ik ongesteld werd. De laatste keer was 5 mei dat ik ongesteld was. Een paar dagen terug had ik ineens een enorme steek onderin mijn buik. Zou dat een eisprong kunnen zijn? Normaal voel ik dat namelijk nooit.

Greetz!

#4451494 Quote

Hey!

Welkom hier!

Ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken, maar het kan zijn dat het inderdaad je eisprong is.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je aan het ontpillen bent, heb hier zelf geen ervaring mee.
    Word je wel regelmatig ongesteld?
    Ga je voor jullie eerste kindje?

Tot spreeks!
    Xx

#4451504 Quote

Hey..

Nee de laatste keren waren zeer onregelmatig, zit soms wel 6 a 7 week tussen. Dus daardoor kan ik mijn vruchtbaarste periode ook niet goed bepalen. Een zwangerschap is tot nu toe nog niet gelukt. Het zou leuk zijn als het binnenkort wel raak is, maar het is geen must! Ik heb zoiets van we zien het wel.

#4451530 Quote

Hoi hoi,

Zo kun je inderdaad het beste denken! 😀
    Misschien is het dan toch handig om ovulatie testen te gaan gebruiken, zo kun je makkelijk je eisprong vinden. Maar is het geen must, dan kun je ook de natuur de vrije loop geven natuurlijk.

Heel veel succes meis!
    Xx

#4451531 Quote

Sinds ik gestopt ben met de pil kan ik ook mijn eisprong voelen. Een lichte steek aan één kant, dat gepaard gaat met wat slijmerige afscheiding. Die week moet ik ook vaker naar de wc. Ik ben inmiddels wel zwanger.

Moon7
    Bijdrager
    #4451716 Quote

Ik heb 12 maanden gedaan over het ontpillen. Ik voel me alleen een week voordat ik ga menstrueren heel moe en ben erg prikkelbaar (lees: zeer chagrijnig, haha).

Ik hoop dat het bij jou sneller gaat of is gegaan!
    Ik kan vanuit mijn ervaring zeggen dat je lichaam je tijdens het ontpillen enorm in de war kan brengen en je echt van alles voelt!

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4452067 Quote

Sorry! Ik kon de laatste tijd helemaal niet meer inloggen! Maar het is nu toch weer gelukt!

@ Elly84 Het was een felle steek in mijn onderbuik, meer aan de rechterkant.. Afscheiding heb ik wel vaker, dus weet niet of het van de eisprong kon zijn. En ik moest ook inderdaad vaker naar de wc. Verder heb ik helemaal geen klachten, zoals gevoelige borsten, misselijkheid en stemmingswisselingen..

@ Guler7 Als ik ongesteld moet worden ben ik soms ook ineens zó boos en chagerijnig. Maar van het ontpillen heb ik geen/weinig last! Ik voel me eigenlijk alleen maar beter.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen