Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696164 Als Niemand Bezwaar Maakt

• Auteur

Lieve meiden,

Er gaat soms iets niet goed met het bijhouden van het UD-lijstje…..soms wordt de verkeerde lijst geplaatst en daardoor wordt het een onoverzichtelijk lijstje, zeker omdat we met zoveel zijn! 🙂

Even geleden werd er aan mij gevraagd of ik het UD-lijstje voor m’n rekening wilde nemen maar misschien heeft niet iedereen dat mee gekregen? Dat wil ik graag doen hoor, dus als jullie nieuwe info hebben kunnen jullie dat uiteraard wel in een berichtje plaatsen on de het UD-lijstje topic en dan zorg ik dat de lijst weer up-to-date komt. Mits iedereen het daar mee eens is??

Ik zit overigens s’avonds vaak op m’n tablet maar overdag regelmatig op m’n laptop en zal dan de lijst updaten, kopieren op de tablet gaat moeilijk.

Hoop dat dat oke is? Liefs Lynn.

#4451525 Quote

Helemaal goed 🙂

#4451527 Quote

Ha Lynn, fijn dat je dat wilt doen! Dank je.

cs1983
    Bijdrager
    #4451541 Quote

Helemaal goed.. haha ik durfde me er zowiezo niet aan te wagen. Super dat je dit wilt doen.

#4451543 Quote

🙂 Helemaal goed Lynn! Ik had dit al eens eerder voorgesteld, omdat er anders zoveel verwarring komt…

#4451545 Quote

super lynn!! xxx

#4451562 Quote

Ik heb die lijst niet meer aangeraakt sindsdien dus ik heb absoluut geen bezwaar! 😉

peet37
    Bijdrager
    #4451601 Quote

Idd geen bezwaar en dit was een tijdje geleden al afgesproken dacht ik. Sindsdien heb ik hem ook niet meer aangeraakt.
    Haha, je doet het echt heel goed en netjes Lynn!

#4451638 Quote

super meid dat jij dat voor je rekening wilt nemen!!!
    Ik ben nu 12 weken en 6 dagen. 21 juni weer naar de verloskundige voor controle.

liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen