Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696234 Eindelijk De Uitslag

• Auteur

Hee meiden,

Na de ergernis van afgelopen woensdag zou ik vanochtend tussen 10:00-12:00 uur gebeld worden met de bloeduitslagen van de combinatie test…..
    Om 12:00 uur nog steeds niets gehoord en dus zelf weer gebeld, zijn ze tot 13:00 uur gesloten. Grrrr….

Tot mijn verbasing werd is om 12:45 uur gebeld door een mevrouw met de uitslag!
    Ze hebben allebei geen enkele kans op een verhoogd risicio, sterker nog: ze hebben allebei de hoogst haalbare score namelijk: 1 op 5000

Wat een goed nieuws! Ben toch een beetje opgelucht ook al was de nekplooimeting ook bij beide uitstekend.

Liefs Lynn.

P.s. moet wel eerlijk zeggen dat ik me een beetje bezwaard voelde om dit bericht te plaatsen na het lezen van een aantal ‘zorgwekkende’ berichten van mede-mama’s maar wilde het toch graag delen.

peet37
    Bijdrager
    #4451602 Quote

Super goed nieuws, Lynn!!
    Jullie zulen wel opglucht zijn.
    Lekker gevoel om het weekend in te gaan.
    Geniet ervan meid.

Liefs, Peet

#4451608 Quote

Fantastisch nieuws meid! Geniet ervan!

#4451613 Quote

Goed te horen Lynn, geniet van je weekend!

#4451617 Quote

Dat is toch hartstikke goed nieuws. Geniet er maar lekker van. En een zeer mooie score.

#4451620 Quote

Ah superrrrrr!

Wat een geweldig nieuws! En meis, ik weet zeker dat de betreffende mamas superblij voor je zijn!

Liefs

#4451623 Quote

Wauw!!! Super Lynn. Fijn om te horen! Als het goed is ligt onze uitslag thuis………moet werken tot half vijf dus hopelijk weet ik het over een goede drie kwartier. Als er niet weer wat mis gaat………

Gefeliciteerd meid, geniet er van. Jullie hebben vast een super goed weekend!!!

#4451626 Quote

Heerlijk nieuws! Geniet ervan en één fijn weekend!

#4451660 Quote

Geen uitslag voor ons. Mijn vehaal staat onder mijn topic: verteld op het werk. KUT ZIEKENHUIS!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen