Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696242 Ff Mn Ei Kwijt

• Auteur

kan wel janken, weer niet zwanger,…zijn nou een half jaar bezig en 2 keer miskraam gehad achter elkaar, en nou weer ongesteld geworden.Ik baal zo enorm!!!Eigenlijk mijn eerste keer dat ik zo flink baal en zo kan gaan huilen,…Vorige maand was het de eerste keer na mn verwijdering van spiraal dat ik ongesteld werd, toen was ik helemaal positief…dacht, nu komt het goed,…alles is weggespoeld….maar helaas..Bij de eerste 3 hoefde mn man alleen maar te kijken en ik was al zwanger.Nou,…we gaan maar weer door met ronde 7.Sorry voor mn geklaag!xxxx

#4451597 Quote

Balen meid! Ff lekker janken en dan weer met goede moed door naar de volgende ronde……

#4451646 Quote

Hai lieve Nance,

Wat een klote bericht lieve schat! Bah!! Kan me goed voorstellen dat je wel kan janken en weet je….dat moet je ook gewoon lekker doen, misschien lucht het een beetje op! Het is ook niet niks allemaal en alles wat je hebt mee gemaakt de afgelopen tijd.

Sterkte en ik denk aan je!! Liefs Lynn.

#4451694 Quote

Hey meid,

Ik snap heel goed dat je baalt, gooi het er maar lekker uit allemaal. Dat lucht echt enorm op!

Ook ik denk aan je en veel sterkte!

Dikke knuffel&liefss

Moon7
    Bijdrager
    #4451717 Quote

Het is ook allemaal niet gemakkelijk en dit soort emoties zijn helemaal terecht! Laat je maar lekker gaan.
    Dat is ook het mooie aan dit forum, we voelen meestal allemaal hetzelfde en dat maakt het fijn om die emoties te delen.

Veel sterkte en knuffels!

#4451789 Quote

Oh bah wat naar voor je… Ik herken het zo! Laat je emoties maar even de vrije loop. Ik kan inmiddels weer vooruit, ik hoop dat jou dat ook snel weer lukt. Sterkte meis, lfs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4451819 Quote

Dank je wel allemaal,…we gaan er volende week weer voor!!!Hopelijk ga ik er niet weer TE mee bezig zijn, dacht deze keer echt alles goed hebben gedaan, omdat deze keer eigenlijk de eerste keer was dat ik ongesteld was, dus eisprong, vruchtbare dagen.Vorige keren hadden we het allemaal maar beetje gegokt….dus dit helpt ook niet echt.Misschien moet ik er niet tye veel mee bezig zijn, maar ja, dat herkennen jullie wel,…als je iets zo graag wil,…dan is dat heel, heel moeilijk!!!!
    Maar goed,..we gaan vol goeie moed weer verder!!!!
    Liefs Nance

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen