Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696415 Geen Idee

• Auteur

Sinds 2 dagen heeft Luana ineens dunne luiers en bij elke fles wel een poepluier. Vanmorgen had ze er ineens roodachtig slijm bij zitten. Iemand enig idee? Heb dit nog nooit eerder gezien. Denk aan een virus want mn oudste begint nu ook al…

Liefs ciomama

#4451767 Quote

Kan idd een buikvirus zijn. Ik zou het even aankijken, door persen kan je dit krijgen. Maar zou als je het veel hebt, wel even de huisartsenpost bellen voor de zekerheid. Maar als het 1 luier is, zou ik mij geen zorgen maken.

sterkte

#4451774 Quote

Oh, ik zou me wel zorgen maken als ik rood slijm zag. Zeker bij dunne luiers dan pers je toch niet??
    Ik heb er geen verstand van hoor dus laat je geen angst aan praten door mij maar ik zou even de dokter bellen. Hopelijk valt het mee!!

#4451793 Quote

Als het 1x is kan het gebeuren. Staat vlgmij ook iets over in de cb boekje. Maar als het meerdere luiers zijn zou ik ookbellen

#4451798 Quote

beter te vaak gebeld dan 1x te laat

hier hebben ze nog geen buikvirus gehad, alleen spuitluiers ivm tandjes maar dat is niet zoals jij het beschrijft

succes met je ukkie

#4451832 Quote

Lastig ! Maar als je zelf het niet vertrouwd, zou ik meteen even bellen! Ze kunnen je dan gerust stellen. Misschien kan het geen kwaad en is het niets en misschien willen ze even kijken.. Sterkte! Hopelijk blijft het bij die ene x.

#4451844 Quote

Hoe gaat het er nu mee?

#4451868 Quote

ze heeft nog steeds dunne luiers maar gelukkig geen roodachtigslijm meer! Ik bel morgen onze ha even om te horen hoelang baby’s aan de diarree mogen zijn. Hoorde gister wel dat er meer kids hier in de buurt dit hebben nu, dus het zal wel een virus zijn. Gelukkig is ze wel vrolijk!

Liefs ciomma

#4451899 Quote

Heh gatsie dat is niet leuk! Ravi heeft ook rond 6 weken een vlaag van mijn buikgriep mee gekregen. Had toen ook dunne luiers. Heb toen met het CB gebeld en die verwezen door naar HA. In principe moet het binnen 2 dagen over zijn. Je moet ook goed kijken of ze genoeg blijven drinken ivm uitdroging. Drinken ze heel moeilijk dan zij mijn HA dat je op 60cc 2 scheppen voeding moest doen (weet zo even niet of je bv of fv geeft). Dan krijgen ze namelijk wel genoeg water binnen. Volgens haar kregen baby’s juist diarree van melk….
    Maar ik zou inderdaad even met je eigen HA bellen als het morgen nog niet over is. Ik heb namelijk niet zoveel vertrouwen in mijn HA….Dus weet ook niet of dit goed advies is. Wij hebben het toen niet gedaan en de normale voeding aangeboden wat hij eerst moeizaam dronk maar wel genoeg nog binnen kreeg. Bij Ravi was het binnen een dag toen gelukkig weer voorbij.
    Volgens mij kun je door op de huid met je vinger te drinken testen of ze niet uitgedroogd zijn. Word de plek onder je vinger meteen rood dan is het goed. Als het wit blijft dan is dat een teken van uitgedroogd zijn.

Hoop dat het snel over is!!
    Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen