Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696415 Geen Idee

• Auteur

Sinds 2 dagen heeft Luana ineens dunne luiers en bij elke fles wel een poepluier. Vanmorgen had ze er ineens roodachtig slijm bij zitten. Iemand enig idee? Heb dit nog nooit eerder gezien. Denk aan een virus want mn oudste begint nu ook al…

Liefs ciomama

#4451767 Quote

Kan idd een buikvirus zijn. Ik zou het even aankijken, door persen kan je dit krijgen. Maar zou als je het veel hebt, wel even de huisartsenpost bellen voor de zekerheid. Maar als het 1 luier is, zou ik mij geen zorgen maken.

sterkte

#4451774 Quote

Oh, ik zou me wel zorgen maken als ik rood slijm zag. Zeker bij dunne luiers dan pers je toch niet??
    Ik heb er geen verstand van hoor dus laat je geen angst aan praten door mij maar ik zou even de dokter bellen. Hopelijk valt het mee!!

#4451793 Quote

Als het 1x is kan het gebeuren. Staat vlgmij ook iets over in de cb boekje. Maar als het meerdere luiers zijn zou ik ookbellen

#4451798 Quote

beter te vaak gebeld dan 1x te laat

hier hebben ze nog geen buikvirus gehad, alleen spuitluiers ivm tandjes maar dat is niet zoals jij het beschrijft

succes met je ukkie

#4451832 Quote

Lastig ! Maar als je zelf het niet vertrouwd, zou ik meteen even bellen! Ze kunnen je dan gerust stellen. Misschien kan het geen kwaad en is het niets en misschien willen ze even kijken.. Sterkte! Hopelijk blijft het bij die ene x.

#4451844 Quote

Hoe gaat het er nu mee?

#4451868 Quote

ze heeft nog steeds dunne luiers maar gelukkig geen roodachtigslijm meer! Ik bel morgen onze ha even om te horen hoelang baby’s aan de diarree mogen zijn. Hoorde gister wel dat er meer kids hier in de buurt dit hebben nu, dus het zal wel een virus zijn. Gelukkig is ze wel vrolijk!

Liefs ciomma

#4451899 Quote