Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696424 6

• Auteur
  • Esther1982
    Bijdrager

Ja hoor, heb ik weer, IUI 6e keer en ook 6 eitjes. Nu moet ik morgen weer terug komen of er dominante eitjes zijn, anders gaat deze IUI niet door. Ik wil eigenlijk max met 3 eitjes aan de slag en de gyn raad ook af om met meer te proberen. Zit ik straks met een giga-ling.
    Deze maand 75 eh puregon gespoten, en ook 3 dagen langer dan vorige maand met 50 eh. In mijn logica dus logisch maar waarom adviseren ze dit dan? Maar goed, beter 3 dan geen he?
    Vanavond iig lekker los op live muziek van mn beste vriendje in de ramblers in Eindhoven. Zien we morgen wel weer verder.

Fijn weekend allemaal.

#4451855 Quote

Heb ik idd ook een keer gehad zo. Balen dat ik deed! Gelukkig groeide uiteindelijk 2 eitjes echt door tot ze konden springen.

Ik duim voor je dat de iui door kan gaan!

X

#4451975 Quote

Hoi,

Heel herkenbaar. De eerste keer begonnen met 75 Puregon en maar liefst 9 eitjes! Dat ging dus niet door….beetje teleurgesteld, maar wel blij dat het zo makkelijk ging. Tweede keer 50 Puregon en na 10 dagen drie eitjes. Getwijfeld, wel door laten gaan en bingo. Probeer maar positief te denken, er zijn er onder ons die met hele ampullen Puregon in een keer moeten spuiten en soms nog meer en dan nog maar 1 zielig eitje… Komt vast goed!

Een tweelingmama in spe

Esther1982
    Bijdrager
    #4452008 Quote

Hoi Meiden,

Gisteren op controle geweest en er zijn er nu 5 bijna springrijp. Helaas gen IUI dus deze maand. Mijn buik doet pijn, ben misselijk, Wil er eigenlijk wel vanaf maar kan nog goed 3-4 dagen duren. dinsdag even bellen of ik mijn dosis toch niet beter kan verlagen. Mijn man en ik denken eraan om het deze maand zelf toch te proberen. Na 72 ronden niets is dit misschien wel onze enige kans om het zelf voor elkaar te krijgen. Maar ja, straks zit ik met een 3 ling ofzo. Mijn man heeft liever helemaal geen kinderen dan een drieling zei hij gisteren nog.

Wenser
    Bijdrager
    #4452446 Quote

Jeetje moeilijke keuze. En verschrikkelijk balen weer!

Sterkte
    Wenser

#4452568 Quote

Het is een lastige keuze, een vriendin van mij is nu zwanger van een drieling, ze hebben er al 1, het was voor hun wel even schrikken, maar ze zijn er heel erg blij mee.
    Maar het is een keuze die alleen jullie kunnen maken, maar je moet ook voor ogen houden dat ze misschien neit allemaal tegelijk springen en gaan springen en bevrucht worden. MAar het is een groot risico voor een meerling. Ik heb iuis gehad met 3 eifolikels en nooit geen zwangerschap uit voorgekomen dus het wil neit altijd iets zeggen.

hoop dat jullie een keuze kunnen maken.

Gr

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Esther1982
    Bijdrager
    #4452621 Quote

He meiden,

Ik heb ovulatietesten gekocht. ter preventie! We gaan het risico maar niet nemen. Echt heeeeel vreemd om nu dus niet zwanger te willen worden. Ja willen wel, maar dan niet deze maand. niet van 3 of meer. voel me gek. Heb al dagen last van misselijkheid, heet, rommelende darmen en pijn in mn borsten. Maar dat komt natuurlijk door alle hormonen.

Esther1982
    Bijdrager
    #4452988 Quote

Al dagen misselijk en draaierig en opgezette buik. Gisteren op eigen verzoek afspraak met gyn gehad en provera meegekregen. De eitjes waren nog aan het groeien en zaten nu op 20mm de grootste. das weinig groei in 3 dagen, maar 1mm. Hij verwachtte niet dat ze zonder pregnyl uit zichzelf zouden gaan springen en ik wil niet nog 1,5 week zo rond lopen als een broedkip. Zelf stelde hij voor om het voor gezien te houden met IUI en me voor IVF in te schrijven. Maar ik wil toch nog 1 ronde IUI doen. De 6e. Alle kansen aangrijpen.
    Zo maar een extra set ovulatiesticks halen want lees op internet dat je door provera toch een eisprong kan hebben en ik wil weten wanneer die dan is. Heb nu eigenlijk geen NOD omdat provera schijnbaar tussen de 8e en 15e dag na slikken van de 1e pil je menstruatie kan opwekken. We zien dus maar weer. Weg alle zekerheid over NOD.

Wenser
    Bijdrager
    #4453188 Quote

Balen. Maar goed dat je nog een IUI poging wilt en aankunt. Alle kansen benut en wie weet…
    Sterkte
    Wenser

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen