Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696460 Bloedverlies

• Auteur
  • Rbvh
    Bijdrager

Hoi dames,

heb weer bloedverlies het is nog alleen bij afvegen. hopelijk blijft het daar bij.

pff wel spannend. hoop zo dat het blijft zitten zag er donderdag zo goed uit.

xx

muppet1903
    Bijdrager
    #4451816 Quote

onee.

wat verveelend, maar kan het niet van die cycste zijn?

heel veel succes. ik hoop dat het hier bij blijft!

groetjes muppetje

#4451822 Quote

Oh jee wat vervelend!! Dat brengt weer onrust.
    Heb je je vk nog gebeld? Of hebben ze tegen je gezegd dat je nog iets kan bloeden?

Succes ik hoop met je mee!

X

#4451837 Quote

Wat vervelend! Maar geef de moed niet op! Ik heb rond 10 weken plotseling enorm veel bloed verloren, maar de zwangerschap zette gewoon door. De kleine lijkt helemaal in orde en ben telkens opnieuw goedgekeurd door de vk. Ik ben op 20 juni uitgerekend en ik hoop (want het blijft spannend; mij is het niet gelukt om het volledig los te laten) dat ik binnenkort een gezond kindje in mijn armen mag houden. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed blijft gaan!

Een Juni-mama-in-spé

#4451842 Quote

Oh nee meid, getsie derrie niet weer onzekerheid!!!
    Hoop zo dat het echt snel ophoudt.

sterkte!
    x

Angell82
    Bijdrager
    #4451852 Quote

succes meis..

hoop echt dat dit niet doorzet..
    probeer een beetje te ontspannen meis.. blijf lekker op bed met een lekker filmpje.. rust goed uit..

xxx

#4452057 Quote

Hoe is het nu???

Nog weer bloedverlies gehad?

X

#4452121 Quote

Hoi Renate,

Hoe is het nu met je?

Ik had afgelopen donderdag bloedverlies bij het afwegen, daarna helemaal niets meer. Ondanks dat het er bij kan horen, toch killing.

Sterkte er mee!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen