Hey,
Zo herkenbaar!! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wel mijn klachten en kwaaltjes, maar door de vele rustmomenten was dat goed te handelen.
Nu heb ik die rustmomenten niet door onze kleine dame (bijna 19 mnd) waardoor het gewoon fysiek heel veel zwaarder is. Ook ik wordt regelmatig wakker. Moet dan altijd plassen. Als ik rond 6.15 wakker wordt MOET ik plassen, maar dan wordt mevrouw wakker en is de nacht voor haar over…
En ik heb echt enorm veel harde buiken! Als ik de hond uitlaat bijvoorbeeld. Nu merk ik wel dat ik doordat ik door omstandigheden van de week minder heb gewerkt er minder last van heb, dus komt echt door de drukte, maar is wel heel vervelend. MOet nog 2 weken lesgeven en dan is het toetsweek, maar lijken echt 2 onoverkomelijke weken…
Maar ach… nog maar 10 weken 🙂 En dan ga ik vast roepen dat het het allemaal waard is geweest 😛
Ik snapte tijdens mijn vorige zwangerschap echt niet dat mensen het zat konden zijn, want het is toch zo b ijzonder! Maar ik weet nu dat als je niet je rust kunt nemen wanneer nodig, dat je ook veel minder van die bijzondere momenten kunt genieten… Waardoor je het echt wel zat kunt zijn! En kunt verlangen naar het moment dat je je baby in je armen kunt sluiten
Liefs,
T