Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696540 Morgen Is Het Zo Ver

• Auteur
  • muppet1903
    Bijdrager

nog een nachtje slapen en dan krijg ik de eertste echo! ik kan niet wachten.

ik was ban dat het weekend enorm lang zou duuren maar het werd allemaal nog veel erger. vrijdag avond werd mijn zoontje van 5 in eens goed ziek,hij kon helemaal nits binnen houden dus dat was een enorm lange nacht. en de dag die volgde was ook niet best voor mijn ventje. gister om half 7 vroeg hij mama mag ik naar mijn bedje. dus hij lag er al vroeg in, en dat heb ik toen ook maar gedaan.
    en vanochtend om iets voor 7 uur tijdens een enrome plens bui had ik ineens lekage in mijn slaapkamer. dus deze dag is ook enorm lang. gaat lekker dus.

ik hoop dat de dag morgen beter gaat, en de echo dus goed is. in januari kwam ik er ook tijdens de echo achter dat het niet goed was. dus na zon weekend hoop ik niet dat de ellende morgen door zet en de echo ook weer niet goed is, dat zou ik niet trekken hoor.

ik sta dus nogal gespannen vandaag en wilde het even kwijt.

groetjes muppetje

#4451908 Quote

Ach meid, das nie zo mooi…. probeer het van de andere kant te zien… heel veel ellende heb je nu al gehad! Morgen kan het gauw beter gaan en at word bekroond door een mooie echo…. Dat moet haast wel!

Sterkte met het laatste stukkie van de dag doorkomen!

X

muppet1903
    Bijdrager
    #4451925 Quote

dank je wel.
    je hebt een punt dat ik alles wel gehad heb. maar toch blijf het vandaag wel eng vinden.
    maar na 3 x moet het nu toch een keer goed komen.
    ik weet tenslotte dat het kan omdat ik al een zoontje van 5 heb maar daarna wil het niet meer lukken. ik ben gewoon een beetje zenuwachtig.
    en moest het vanmorgen even kwijt.

groetjes muppetje

#4451928 Quote

logisch toch…. dat gevoel ken ik!
    En als je hier je steun kunt vinden is dat toch alleen maar mooi!

Lucht je hart zoveel als nodig!

X

#4451979 Quote

Jeetje meid wat een weekend! Dat zal je altijd zien zo voor een belangrijke dag.

Gaat alles weer met je zoontje?

Nou kop op we gaan voor het positieve! Ik zal aan je denken morgen. Heel veel succes en plezier bij het eerste keer zien van je kleine!

X

#4451982 Quote

Hey muppet

Ik heb morgen ook mijn eerste echo hopelijk hebben we morgen beide goed nieuws.
    Veel plezier.

Groetjes

#4451986 Quote

Hoi Muppet,

Soms heb je van die kl### dagen…
    Erg vervelend.
    Maar morgen dan eindelijk de echo.
    Ik hoop op goed nieuws voor je.

Groetjes Wendy

#4451989 Quote

heej muppet

tja soms heb je van die dagen !!! pfff

heel erg veel sucses morgen,,, hoelaat moet je ik om half 11 ben ook best zenuwachtig xxx

muppet1903
    Bijdrager
    #4452012 Quote

dank je wel voor jullie lieve berichtjes.

met mijn zoontje gaat het gelukkig wel weer. die ga ik zo lekker naar school brengen in de hoop dat het goed gaat komen.

ik moet om kwart voor 10 dus hoef nu niet meer zo lang te wachten gelukkig. ik moet zeggen dat ik vanacht ook niet veel geslapen heb. maar goed na vandaag weet ik precies hoe en wat en daan komt er weer rust.

heel erg bedankt allemaal. jullie horenstraks weer van mij!

groetjes muppetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen