Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696604 Kado Tip Papadag

• Auteur

Hoi dames,

Wij zijn niet van de cadeautjes, maar ik ga toch iets geven aan mijn man 🙂

op Groupdeal kan je nu een gratis mok met foto’s laten maken. Je betaald alleen de verzendkosten.

http://www.groupdeal.nl/landelijke-deals/0-ipv-12-99-ontwerp-je-eigen-gratis-collage-mok-perfect-voor-vaderdag.html

Op zich niet verkeerd toch en altijd leuk om te geven en te krijgen !? 🙂

Dit wilde ik even met jullie delen 😉

#4451976 Quote

Top idee, Thnx!

#4451978 Quote

Ik ga een naambordje laten maken

#4451983 Quote

Ook leuk! Dat was ik voor z’n verjaardag van plan

Roozz
    Bijdrager
    #4452139 Quote

Ik ben van plan om mn dochter een viltstift (of een paar) te geven en dan een stuk papier er tegen aan. Dat wordt dan haar eerste tekening 🙂 We doen verder niet aan cadeautjes.

Irissweet
    Bijdrager
    #4452165 Quote

Ik ga een gips afdruk maken van z’n voetje, was met lijstje bij de Action voor €2,50. Mokken verdwijnen bij ons altijd in de kast.

#4452224 Quote

ook altijd leuke dingen ja 😉
    Wij doen verder ook niet aan cadeautjes, maar omdat dit amper iets kost lijkt het me wel grappig. Kan ie meenemen naar zijn werk en daar uit drinken !
    dus als kleinigheidje vondi k het wel een grappig idee.. voor de volle mep zou ik het nooit doen.. want wij hebben thuis idd ook meer dan genoeg bekers 😉 maar voor nu vind ik het wel leuk 😀

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen