Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696758 Wat Een Opluchting

• Auteur

Hoi meiden,

Na dagen stressen en piekeren ben ik vandaag eindelijk naar de dokter geweest.

Het is mijn borstspier waar ik last van heb en er was niks in mijn borst te voelen, gelukkig. Wat ik voelde was erboven in mijn spier. Weet nu meteen hoe je zelfonderzoek moet doen dus dat is wel fijn. Wat kan je je zorgen maken zeg………

Wat een opluchting!

#4452114 Quote

Hey meid.

Poeh, wat zul jij opgelucht zijn zeg!
    Ik ben echt hartstikke blij voor je!

Heel veel liefs!

#4452116 Quote

Dat is goed nieuws! Heel fijn!!

Liefs

#4452169 Quote

Gelukkig, kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Goed daty je naar de dokter bent geweest en gelukkig is er niets ernstigs, pfiew!!!

Liefs Mamamijn

#4452174 Quote

Gelukkig maar!

#4452226 Quote

Thanks meiden! Heb idd echt in de stress gezeten zeg…….Nu kunnen we relaxt aan de klus 😉

Vruchtbare dagen, yoehoe!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4452262 Quote

Ow wat een goed nieuws om te lezen lieverd!
    Ben best een beetje opgelucht, jij vast ook!
    Nu geen stress meer en lekker genieten van elkaar.

Knuff Lynn.

#4452333 Quote

Fijn zeg dat het allemaal goed is! Het is echt niet fijn om zo in onzekerheid te zitten over zoiets.. veel klusplezier!

Wenser
    Bijdrager
    #4452358 Quote

Goed nieuws meid.
    Even een zucht en het lekker achter je laten. Goed dat je nu weet waar je op moet letten, dat weet ik eigenlijk ook niet precies.

Wenser

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen