Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696781 Even Mijn Hart Luchten

• Auteur

Na 3,5 jaar nog geen kind, het weegt zwaar vandaar dat ik toch maar op dit forum kom.

In mei 2009 hebben wij onze 4mnd durende zwangerschap af laten breken omdat na vruchtwaterpunctie bleek dat onze kleine jongen niet gezond was (duidelijk symtomen en bijna tot geen menswaardig bestaan).

Nu zijn we 4x miskramen, tot 8weken, verder en het ziekenhuis kan niets vinden waardoor het niet lukt. Ik loop nu ook sinds januari bij de homeopaat, tja het alternatieve circuit om te zien of dat wat wordt, maar ook dit jaar weer een miskraam.

Ik probeer het allemaal te relativeren maar het “sucks”

Wenser
    Bijdrager
    #4452452 Quote

Jeetje wat een verdrietig verhaal. En wat een moeilijke keuze hebben jullie toen moeten maken. Niet wetende dat je erna weer zo lang zou moeten wachten. Moeilijk als ‘ze’ niet weten wat het is. Je bent meerdere keren zwanger geweest, maar waarom lukt het niet nog eens.

Hebben ze toentertijd ook een onderzoek gedaan naar de reden oid? Was het pure pech zoals ze dat dan noemen?

Ik kan je geen tips geven en ook niet relativeren, want het is nogal wat. Ik kan alleen maar hopen dat je toch zwanger mag worden.

Wel goed dat je ook het alternatieve circuit bezoekt, wie weet helpt dat. In het alternatieve circuit heb je ook een lange adem nodig, een lichaam heeft tijd nodig om ‘de balans’ te herstellen.Veel sterkte.

Wenser

#4452459 Quote

In 2009 was het pure pech, 1 op de zoveel en wij waren die ene.

Het kromme was wel nog dat we ons kind moesten laten onderzoeken omdat mijn schoonzuster 3 mnd verder in de zwangerschap zat. We wilden ook weten of de kans groot was op herhaling omdat je dit niet nog een keer wil meemaken.

Wenser
    Bijdrager
    #4453045 Quote

Groot gelijk dat je het wilt weten. Meid ik duim voor je dat het snel raak mag zijn. Dan is het ook makkelijker om je verlies een plekje te geven denk ik, ook al vervangt een ander kindje, het verloren kindje niet.

Sterkte

#4457425 Quote

Heel veel sterkte. Zelf doe ik nu Iyengar Yoga.Ik weet niet of het echt helpt maar voel me wel iets rustiger.

liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen