Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696832 Ben Weer Terug

• Auteur

hey lieve meiden …

Helaas zijn wij onze vruchtje verloren …
    Was vandaag bij de vk , alles ziet er schoon uit dus we kunnen op naar de volgende ronde …Voel me op zich wel redelijk okay …Af en toe een dip , maar een glimlach als ik weer aan de klus mag 😉 …

Ik heb veel problemen met inloggen hier op de site , hebben jullie dat ook ? ik kon gewoon 2 week niet inloggen , ik had er al achter aan gemailt maar geen reactie …

Hoe is het met jullie ? wat heb ik allemaal gemist ?

Liefss

#4452194 Quote

heyhey!!!Welkom terug!!!Hopelijk ben je snel weer zwanger!!!Ik ben jammergenoeg vrijdag ongesteld geworden, baalde enorm,…na de miskramen ben ik 1 keer ongesteld geweest, dus vorige maand en dacht dus precies te kunnen weten wanneer enz.Alles berekend en op de juiste dagen flink geklust,…was flink teleurgesteld vrijdag dat ik dus niet zwanger was,…laat het nu maar beetje op zijn beloop gaan,….om de 2 dagen klussen, niet te veel voelen van binnen, want help toch niet,…en flink van mezelf afschrijven in mn dagboek en op het forum!
    Fijn om te horen dat het goed gaat en dat je er weer volop tegen aan gaat!
    Veel klusplezier!Liefs Nance

#4452196 Quote

Hey meis.

Jeetje wat erg… Bah…probeer maar lekker de tijd te nemen om het te verwerken.
    Scheelt dat je er iets positiever in staat.

Die problemen met inloggen heb ik vorige week gehad… Maar is vanzelf over gegaan… Vreemd.

Van uit ons verder geen verandering, we wachten op onze afspraak in juli met de gyn. Kijken hoe het zaad van mijn vriend er dan uitziet en of we dan eventueel met een behandeling moeten starten.

Dus welkom terug meid, al is het om een minder leuke reden.

Veel liefs

#4452228 Quote

Jeetje meid wat vervelend! Neem de tijd om het te verwerken allemaal. Fijn dat alles schoon is en jullie er weer voor kunnen gaan zodra je daar klaar voor bent.

Heeeeel veeeel succes deze ronde!

#4452244 Quote

Ach wat naar, rustig aan, volg je gevoel maar welkom terug en wie weet verhuis je snel weer naar het mamaforum!

Hier idd ook veel problemen met inloggen, heel irritant!!!

Liefs Mamamijn

#4452290 Quote

Ha meid,

Wat klote voor je dat het mis gegaan is! Hoop voor je dat het snel weer raak is! Welkom terug!

Liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4452323 Quote

Wat vervelend en flink balen dat het mis is gegaan. Geef het rustig even de tijd om het plaatsen. hopelijk ben je snel weer zwanger.
    liefs,

#4452324 Quote

Jammer dat het misgegaan is.. hoop voor je dat het snel weer mag lukken om zwanger te raken.. liefs Daantje ps. Ook hier steeds problemen met inloggen..

Wenser
    Bijdrager
    #4452355 Quote

Jeetje, wat een naar bericht. Na al die blijdschap is dit vast heel heftig. Sterkte, en wie weet ben je al weer snel zwanger, nu je weer aan de klus mag!
    Wenser

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen