Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696947 Tas Inpakken

• Auteur

ik heb een black-out, ik weer gewoon niet meer wat ik allemaal in de tas moet doen….;-) heb nu alleen nog maar de babykleertjes erin zitten voor de rest nog niks….
    wat doen jullie er allemaal in?
    kunnen jullie me weer op weg helpen!
    xx

#4452360 Quote

hoi neomi,
    k heb me koffer ook al klaar staan, even zo uit me hoofd wat ik ingepakt heb (ik heb een folder gekregen vandaag maar die ligt niet binnen handbereik,lig nl al lekker onder de wol 😉 ) (ik heb er iets meer inzitten aangezien k een paar dagen verblijf)
    geboortekleertjes,rompertjes,sokjes,mutsje,knuffeltje maxi cosi niet te vergeten!! 🙂
    Voor jezelf.. Toiletspullen om je lekker weer op te frissen,schone kleren voor als je naar huis gaat,sokken,(grote 🙂 ) onderbroeken, pyama of lekker shirt, tijdschriften,tussendoortje voor manlief (je zal er zelf niet veel behoefte aan hebben) telefoon, fototoestel, volgens mij ben k zo al een heel eind…..
    Succes met pakken..

Liefs

#4452390 Quote

thanks meid…dat helpt me echt weer op weg! xx

#4452393 Quote

labello!!!! Je lippen drogen uit of scheuren zelfs van het puffen en persen!

#4452398 Quote

oh echt…nog nooit van gehoord haha ja je bedoelt toch voor je gewone lippen haha
    zal hem er ook bij stoppen in de tas;-)

#4452412 Quote

Das een goeie betty!er hang altijd zo’n droge lucht in het zkh!!

#4452420 Quote

Ik heb ook mijn badjas en sloffen erin gegooid (stond ook op een lijstje, dus ik volg het lijstje braaf 🙂 en een oplader van onze telefoons (wij hebben er 2 die op dezelfde lader passen), en reserve batterij voor de camera.

En idd ook de labello en een doosje met dextrose snoepies 🙂

serietje
    Bijdrager
    #4452550 Quote

Evt. kun je ook wat lekkers te drinken voor je partner/ jezelf meenemen. In het zkh hebben ze altijd de standaard drankjes. En een shirt die je aan hebt tijdens je bevalling, die dus vies mag worden en evt weggegooid mag worden. Als je borstvoeding gaat geven zijn zoogcompressen/ lilypads en voedingsbh’s ook handig!
    Mocht je langer in het zkh blijven dan is een mp3 speler wel prettig of leesvoer (maar dat kan later ook nog aangeschaft/ meegebracht worden natuurlijk…).
    Spannend he, deze laatste weekjes….
    Ik zal mijn tas ook klaar gaan maken!

#4452636 Quote

Jaa voor je gewone lippen ja hahahaha. Ik weet niet waar jij je labello allemaal smeert hahahaha maar ik smeer dat daar niet hoor!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen