Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1696971 Eindeloze Wachtbankje

• Auteur
  • cu2heleen1
    Bijdrager

Hoi Dames,

het eindeloze wachtbankje. Volgens mij is deze achtbankje deze keer wel kilometers lang!

vandaag dag 76.
    nog geen ongi te bekennen.

afgelopen vrijdag was de HA er niet, assistente mocht de uitslag van de echo niet geven. De arts die wij bij het gesprek 3 weken geleden hadden was op vakantie en werkt morgen weer. Maar hij zat al helemaal vol gepland toen ik vrijdag een afspraak wilde maken. Nu woensdagochtend om 8.50 uur.

Ik heb weer gevraagd of mijn man mee wil… want tja. Vorige keer wat onderzoekjes… nu alle uitslagen naast elkaar en wat dat kan betekenen en evt. doorverijzing e.d.
    Maar ja,. mijn man heeft nachtdienst en zou juist ’s morgen om 7 uur gaan slapen. Maar ja… komt wel goed… we overleggen nog wel even hoe hij dan zijn dag in wil gaan plannen.

Ik werk nu een soort van thuiszorgidee. Een cliënt waar ik om 8.30 uur moest zijn vertelde ik dat ik naar de ’tandarts’ moest, controle van 10 min en reizen. dus tegen 9.30 uur er pas zou zijn. vind ze gelukkig geen ount. anders was ik om 6.30 uur gekomen, maar dit is haar vrije dag, dus dat kan ik echt vergeten!
    Dit vind ik erg mooi, dat de cliënt zo meelevend is. OOk al weet ze verder niets. 🙂

Hoe gaat het verder met de mensen die nu op het wachtbankje zitten?

Wenser
    Bijdrager
    #4452362 Quote

Ja jij hebt wel een vreselijke wachttijd zo en nu nog eens een paar dagen extra. Pfffff sterkte.
    Wenser

#4452380 Quote

Jeetje dat is idd een wachtbankje van kilometers! Hopelijk kunnen ze morgen meer vertellen over de oorzaken…… Succes!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4452381 Quote

dankjulliewel wenser en beauty.
    Heb deze ochtend wel zoiets van ‘gelukkig nog 1 nacht en dan is het bekend’. Vandaag moet ik veel werken, dus dat scheelt ook alweer… zo om 8 uur weg van huis dan ben ik tussen 17-19 uur in huis en dan om 21 uur weer thuis tot morgenochtend 7 uur. Vanavond maar lekker vroeg naar bed. 🙂

#4452407 Quote

Ikke ook wachtbankje! Gaat op zich goed. Normaal heb ik allllltijd direct na mn ei pijnlijke borsten. Afgelopen 2maanden was dit pas 4dagen voor ongi. Nu dit keer is mn ei geweest en weer direct borsten pijn en borstpijn is bij mij ongi. Maar omdat het direct na het ei is kan het ook zijn dat het standaart is en je lichaam nog niet weet of je wel of niet zwanger ben. Grappige is dat je er toch geen touw aan vast kan knopen! Want het kan beiden. Oftewel afwachten ons favo bezigheid hier. 13e NOD dus wacht gewoon rustig af word steeds makkelijker voor mij.

Groetjes

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4452657 Quote

Oww.. mamaa29. Wat een spannende tijd. Maar dat is nog 1 week! Hopelijk wordt het geen 77 dagen. 🙂

Maar pijnlijke borsten lijken mij ook niet echt fijn. (heb er zelf gelukkig geen last van)

Ben benieuwd. duim voor je.

liefs,

Op dit moment is mijn man gelukkig van mening om morgen wel mee te gaan. Hij werkt nu en dan daarna gaat hij even slapen. Ik maak hem na 2,5 uur slapen wakker. Dan gaat hij mee en daarna duikt hij zijn bedje weer in.
    Ik duik nu ook mijn bedje in, want ik vindt het nu toch wel spannend. Misschien dat ontspannen in bed liggen wat meer ontspanning geeft. Ik hoop het zo!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4452821 Quote

Hoe was het??

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4452868 Quote

@mamaa29 zie mijn nieuwe topic. 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen