Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1697005 Korter Zwanger Maar Een Goede Echo

• Auteur

hallo dames de echo was goed er was een mooi vruchtje met dooierzakje te zien !! alleen ben ik veeeeeeeeel korter zwanger dan verwacht aangezien er nog geen duidelijk hartslag te zien was moet ik volgende week even terug het zag er wel goed uit de echoscopiste dacht wel een kleine hart slag te zien maar het was nog erg onzeker !!

maar al met al een goede echo gehad !!uitgerekende datum is nu dus nog niet bekend .. ben rond de 5 a 6 weken zwanger !!

xxx mandy

iedereen met een goede echo van harte gefeliciteerd !!

#4452367 Quote

Goh dat klinkt bekend voor mij. Had afgelopen vrijdag exact hetzelfde. Nou hopen dat we allebei toch een mooie hartslag mogen zien.

#4452373 Quote

Toch gefeliciteerd wat lekker zeg! We blijven positief op naar een mooie hartslag volgende week!

X

#4452384 Quote

gefeliciteerd!!

#4452397 Quote

Gefeliciteerd meid!
    Nou op naar de volgende echo met knipperlichtje!!

Spannend! Hou je ons op de hoogte?

Liefs

#4452463 Quote

Gefeliciteerd! Dan gaat het erom spannen of het januari februari wordt denk ik?

#4452473 Quote

Gefeliciteerd!!! fijn dat alles er wel goed uit zag.

#4452515 Quote

ja denk een late januari of een vroege februari mama !!! is wel fijner met me dochter kwam ik 23 december uit het ziekenhuis en had totaal geen kerst gevoel !!!!

#4452562 Quote

Moet je nagaan, mijn dochter is van 23 december hihi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen