Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1697115 Hij Gaat Lekker

• Auteur

De vervelendste tijd gehad denk ik.Van de week met vlagen nog wat misselijk geweest,maar dat mag geen naam hebben.En de grootste vermoeidheid zakt ook weg geloof ik. Al met al niet veel te klagen op het moment haha.Zou ook zweren dat ik af en toe een vlindertje voel kriebelen. Morgen alweer 11 weken!
    Komende week dinsdag nekplooimeting,spannend!
    Gr Diana

#4452468 Quote

Hai Diana,

Wat fijn te lezen dat je je beter voelt. hier helaas nog heel wisselend (14+3 wkn) maar we gaan vol goede moed verder!! Leuk hé, als je denkt wat te voelen? Het is zoooo bijzonder meid, geniet er maar lekker van en volgende week een mooie echo met een goed reslutaat!!

Liefs Lynn.

#4452481 Quote

Pfff hier ook 14weken en nog steeds hetzelfde helaas. Hoop dat het snel verdwijnt als sneeuw voor de zon!

Liefs

Marie80
    Bijdrager
    #4452490 Quote

Ik ga me 14 week in en hier ook al aaahhhh

Fijn om te horen dat je niet de enige bent hihi

Knuff Marie x

#4452619 Quote

heerlijk meis dat je je wat beter voelt! dat dacht ik ook bij 12 weken maar helaas ben ik weer terug bij af haha, hopen dat het bij jou zo blijft!! xxxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen