Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1697186 Even Delen

• Auteur

Hey meiden,

Ik ben zwanger !!! Heel raar allemaal, ben “normaal”ongesteld geworden, en nu 1,5 week later weer en vanmorgen maar eens een test gedaan met de achtergrond dat het toch niet zo zou zijn.
    Omdat ik al een paar dagen erg moe ben en steeds duizelig en misselijk ben.
    Maar nu toch zwanger, en dat terwijl ik er eigenlijk deze ronde niet eens zo mee bezig was.
    En de symptomen niet zo herkende als bij ons 1e kindje.

Maar goed het kan nog alle kanten op, vooral omdat ik ook nog wat bruinige afscheiding heb, en gisteren nog helder rood bloed verloor, welis waar niet veel, maar toch.
    Dus ben voorzichtig heel blij.

Liefs

#4452541 Quote

gefeliciteerd!

ik had ook bruine afscheiding bij mijn zwangerschappen.
    mijn schoon zus is ook nog meerdere keren “ongesteld’ geworden, toen ze al zwanger was..
    zijn allemaal kinderen uit gekomen:)

hoe ver zou je dan al zijn?
    met Clear Blue kan je een beetje zien hoever je bent.

ik zou de vlk bellen, en vragen hoe of wat?

succes

#4452564 Quote

Wat goed zeg…………. het zou nooit in mij opkomen om te testen als ik ongesteld ben geweest. Was je ongi ook anders dan anders dat je daarom een vermoeden had.

Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed!

#4452567 Quote

Proficiat meid, ik hoop voor je dat het goed mag blijven gaan en dat je een gezond kindje mag verwelkomen!

Liefs

#4452576 Quote

Gefeliciteerd!! lijkt me een rara gewaarwording, na je menstruatie een posi test te hebben! Hoop dat het goed mag blijven gaan!

#4452658 Quote

Hey meiden,bedankt vd felicitaties. Is ook een rare gewaarwording hoor. Mijn ongi was minder heftig en ik bleef extreem moe.
    En ik voelde me anders en mijn buik was gevoeliger. Ik voelde me echt zwanger,net als toen bij onze dochter.
    Maar om dat uit te sluiten deed ik eigenlijk een test,en die bleek positief.
    En dat terwijl we over onze dochter 10 maanden hebben gedaan en er echt “mee” bezig waren. En nu eigenlijk helemaal niet en dan is ’t zo raak.!!! Wens jullie ook allemaal super veel succes. X

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4452660 Quote

gefeliciteerd! Hopelijk blijft het goed gaan. duim voor je mee. Ik zou wel langs vk even gaan om te checken.

#4452717 Quote

Meid, wat lijkt me dat raar, van harte gefeliciteerd. Hopelijk blijft het goed gaan.Wish you luck!!!
    Benieuwd hoe ver je bent.

Fokan
    Bijdrager
    #4452892 Quote

Van harte geniet ervan!
    Binnenkort een echo om te zien hoe ver je bent? Horen het graag!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen