Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1697195 Echo Gehad

• Auteur
  • xxnellekexx
    Bijdrager

Hallo meiden!!

Ik heb de echo gehad, en het was er echt maar 1!!
    Alles was goed, hartje klopte ook mooi en wat ik zelf ongelofelijk vond is dat ik precies 10 weken en 1 dag zwanger ben (wat ik dus al zelf had uitgerekend)! Dus ik blijf op 31 december staan! 😉

Liefs x

#4452551 Quote

Hey meid,

Wat mooi zeg, een goede echo!! Zat je gevoel toch niet helemaal goed maar ik ben heel blij te lezen dat jullie ukkie het goed doet!!

Vind je het leuk als ik je toevoeg op het ud-lijstje? (Uitgerekende datum lijstje) Als je je leeftijd en hoeveelste kindje even doorgeeft en eventuele info over een volgende echo, dan voeg ik je toe.

Geniet ervan lieverd. Liefs Lynn.

#4452554 Quote

Hoi Nelleke,

Fijn te lezen dat je zo’n mooie echo hebt gehad! Geluskmomentje he, zo’n echo? Geniet nog lekker na.

Liefs,
    Annet

#4452580 Quote

wat fijn om te horen dat jullie eengoed echo hebben gehad!

Nu lekker genieten van jullie zwangerschap!

liefs

#4452617 Quote

fijn dat alles goed was meid! en grappig dat je precies op die datum blijft staan! nu lekker genieten xxxx

#4452633 Quote

Fijn dat je een goede echo had! Geniet ervan.

#4452663 Quote

Wat een goed nieuws weer, van harte meid! Lekker van genieten!

#4452666 Quote

Fijn te horen, geniet ervan!

#4452696 Quote

Hahahaha ik dacht er ook twee te krijgen. En die waren allebei heel welkom geweest, maar ben toch wel blij dat het er eentje is. Ik heb al een zoontje. Dus twee babies erbij zou pittig zijn. Wel heel leuk en bijzonder natuurlijk, maar een tegelijk is ook wel fijn.

Liefs en super dat je een goede echo had!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen