Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

17 weken zwanger en nog geen gram aangekomen

• Auteur
  • Laurel
    Bijdrager

Hi!

Ik ben 17 weken en 2 dagen zwanger. We krijgen een meisje! Ik voel haar druk door mn buik fladderen en alles is verder goed!
    Maar ik ben nog geen grammetje aangekomen. Heb niet zoveel eetlust (niet misselijk oid) en eet zoals ik normaal ook deed. Ontbijt, lunch, fruit en diner. Ik had verwacht dat ik wel iets zwaarder zou zijn nu. Of maak ik me zorgen om niets 😂

#10513038 Quote

De verloskundige zegt altijd dat de kleine er wel voor zorgt dat ze alle voedingstoffen binnen krijgt. Dus geen zorgen! Ik ben in verwachting van ons tweede kindje en was met jouw aantal weken ook nog maar 1-2 kilo aangekomen.

Ramboo
    Bijdrager
    #10513039 Quote

No worries! Ik ben nu 30 weken en nog steeds niks. Je kindje pakt wat ze nodig heeft en als het goed groeit, krijgt ze genoeg. Dat zegt de gynaecoloog. Het is een gemiddelde.
    Ik ben 15 kilo afgevallen in het begin en nog steeds daar niks van aangekomen. Iedereen groeit op een eigen manier

Moradora
    Bijdrager
    #10513046 Quote

Lekker van genieten. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af
    Ik was deze zwangerschap 7 kg aangekomen en direct na de bevalling woog ik 2kg minder. Kon gelijk mijn eigen kleding aan. Heerlijk vond ik dat

#10513049 Quote

Hi!

Ik was tot die tijd ook niks aangekomen. Ik was alleen nog maar afgevallen. Sinds de 20 weken voorbij zijn, kom ik aan.

Liefs

RomyVM
    Bijdrager
    #10513050 Quote

Heel normaal, 17 weken is wat dat betreft nog niet ‘ver’.

Ik ben nu 13 weken zwanger van mn 3e kindje, ook nog niet aangekomen. Bij m’n oudste twee kwam ik zo’n 10 kilo aan, maar echt pas vanaf 25 weken ofzo, echt niet eerder! En in de laatste maand ging het ineens heeeeel hard, steeds wéér een kilo erbij. Dus wees maar blij dat je nog niet aangekomen bent, hele grote kans dat het vanzelf komt naarmate de zwangerschap vordert. Ik vond het op het eind niet meer zo leuk wat dat betreft en hoopte dat het aankomen zou stoppen, want die laatste maand ging het me dus wat te hard met de kilo’s..

Lees ook: Zwanger, en nu?

Dijker
    Bijdrager
    #10513067 Quote

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10513080 Quote

Ik groeide bij allebei ook niet ben bij een diëtist geweest moest alles met vol eten en drinken zoals voor melk volle kwark of yoghurt en dronk 3 flesjes nutricia pd wat je ook wel krijgt als je aan moet sterken na een ziekte of iets via de diëtiste werd het ook vergoed

MamavanRV
    Bijdrager
    #10513101 Quote

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! Ik was toen zelfs 5 kilo afgevallen. Uiteindelijk toen in totaal 12 kill echt aangekomen in mijn zwangerschap en dat is allemaal pas in het laatste trimester geweest en er was bij mij niks veranderd qua eetpatroon. En mijn dochter woog 4220 gram bij de geboorte dus als je nu nog niks bent aangekomen hoef je je echt geen zorgen te maken 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct