ik heb op de indoor rommelmarkt een speelmat gekocht toen voor mara en nu laatst de bijbehorende tentje. dan kan jonna later ook zittend erin spelen en ontdekken.
playskool, niet zo heel bekend maar ontzettend leuk. de Action had laatst hier wat van te koop.
lamaze idd ook.
Maar kijk vooral waar het voor te gebruiken is en het is goed om juist niet alles in felle kleuren te hebben.
Voor mara daarom bewust geen elektronisch speelgoed met haar verjaardag gegeven maar veel houten speelgoed, puzzels en ontdekkingskubus voor haar ontwikkeling.
ze zijn nog klein maar voor elke leeftijd geldt dat wel: met een houten keukentje kan een kind meer ivm fantasiespel dan met een felgekleurd volautomatisch keukentje van hello kitty.
in de winkel staat wel wat voor welke leeftijd is en waarom.
oja haba heeft ook leuk spul, ook al vanaf deze leeftijd, vooral op mp te vinden maar ook op de-dondersteen.nl dit is een spellenspeciaalzaak heir in hengelo. die hebben speciaal spelletjes al vanaf 1,5 jaar maar van haba bestaat ook leuk speelgoed voor de kleintjes
ik vind het lastigste om te kiezen! een poppenhuis en mylittlepony utistalling, en blokken en treintje en duplo en en en alles kan niet. wij slaan dus poppenhuis en barbies lekker over, zolang ze er nog niet naar vragen. ik ga voor mara nu mijn mylittlepony verzameling van zolder halen, hihihi had er heel veel van dus met sint en kerst zit ze al goed en zelfs jonna voor als ze ouder is
oja duplo! de blokjes en popjes vinden ze al met 9mnd leuk hoor, mara is nu 2 en speelt al bijna 1,5 met duplo! van eerst vasthouden en kijken naar echte torens! tis peperduur maar ja daar heb je dan familie en mp weer voor.