Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706249 T Is Nooit Goed

• Auteur

Hey meiden!

Ik heb hier wel eens een berichtje geplaatst over dat iedereen om me heen maar zwanger wordt, behalve wij. Of dat mensen met (goedbedoelde, maar zo irritante) adviezen komen over hoe je zsm zwanger raakt. Bijv van ‘je moet er gewoon niet zo mee bezig zijn’. Prima, dan zet ik toch even die knop om!…….

Nou deze week, tussen twee vakanties in, dus precies het tegenovergestelde.
    Ik hoor nu steeds ‘maar in jou situatie……’ of ‘ik wilde wel afspreken, maar misschien vind je mijn dikke buik te confronterend, dus ik belde maar niet.’
    En gisteren mijn nichtje in de stad die ineens haar mond stijf dichthield, toen we langs de prenatal liepen. Hoezo ongemakkelijk? Alsof het onderwerp ‘baby’ ineens verboden is! Heerlijk juist die kleine hummeltjes, alleen lukt het bij ons ff niet.

Dus precies omgeslagen naar de andere kant.
    Wederom ook wel weer heel lief bedoeld natuurlijk, maar ik heb nog altijd een mond om zelf te zeggen wat ik prettig vind of niet. Ik hoop dat het snel over gast, want dit is ook niet prettig, hoewel het beter te behappen is dan al die adviezen, haha!

Weet niet of hier meer mensen last van hebben, maar ik moest het ff kwijt.

Donderdag lekker weg, 2,5 week zonder internet: heerlijk!

Liefs Daisy

Wenser
    Bijdrager
    #4461706 Quote

Ik heb het zelf niet zo erg ondervonden, hoewel wel als iemand wilde vertellen dat ie zwanger was, dat diegene dat moeilijk vond. Had ik overigens andersom ook weer richting mijn zus, die onvruchtbaar is, toen ik het ging vertellen bij onze eerste.

Lijkt me wel lastig inderdaad. Volgens mij ga je er goed mee om door de waardering uit te spreken, maar hen te wijzen op het feit dat je er zelf altijd nog bij bent om te beslissen of je iets wel of niet aan kunt. Maar dat doe je al! 😉

Geniet van je internetloze vakantie! Tenminste nog een beetje zon in de zomer… Pfff wat een drama hier.
    gr.
    Wenser

Bloempje27
    Bijdrager
    #4461783 Quote

Heel veel sterkte, het lijkt me gewoon erg moeilijk om steeds met mensen om te gaan die erg hun best maar dan op de verkeerde manier.

geniet van je vakantie!

#4461843 Quote

hey meiden,

Zal ook wel aan mezelf liggen, een stukje. word het wachten ook zat op ivf 1. Misschien dat ik daardoor ook minderkan hebben ofzo of dat het me gewoon ineens weer meer opvalt.

@ wenser, we gaan naar Italie, maar ook daar is het komende week niet hel mooi qua weersverwachtingen…Ook daar veel regen… Ik hoop dathet nog bijrekt en meevalt als we er zijn!

X

#4461848 Quote

Het is voor jou niet zo leuk. en kan me voorstellen dat dat je eriteerd. maar voor hun ook lastig. Ze willen je niet kwetsen of je een naar gevoel geven. En ze zijn bang dat ze dat wel doen. eigenlijk dus wel heel lief bedoeld. Maar soms is dat dan net op een niet zo’n handige manier. en dat maakt het dan weer vervelend voor jou en misschien soms kwetsend.
    Geniet straks lekker van je vakantie en dan lekker uitgerust aan de IVF beginnen met hopelijk snel een positief resultaat.

Wenser
    Bijdrager
    #4461869 Quote

Ach neee Daisy: ik gun je een mooie zonnige vakantie. Ik ga voor je duimen meis.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4462297 Quote

komt me erg bekent voor of mensen die zeggen ja al dat kunstmatig gedoe ( ovu testen enzo ) als je er niet mee bezig bent raak je zo zwanger . Ik ben er ook wel klaar mee hoor snap helemaal wat je bedoeld . Wij zijn net terug van vakantie en hebben nog 1 weekje ..Geniet van je vakantie!!

Liefss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct