Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706265 Spiraal Laten Verwijderen

• Auteur

Ruim 2 weken geleden heb ik mijn spiraal laten verwijderen door de gynecoloog.
    Ben inmiddels al ongesteld geweest, althans dat denk ik.
    Nu ben ik sinds het verwijderen moe, chagrijnig, erg emotioneel, gevoelige borsten met stijve tepels en veel plassen. Een test gedaan,om het zeker te weten, niet zwanger.

Herkent iemand dit?

#4461691 Quote

Het kan zijn dat je hormoonspiegel een beetje wankelt door het verwijderen van de spiraal..

Ben erg benieuwd of meerdere dit hebben meegemaakt aangezien de kleine in september er uitgaat

#4461788 Quote

Hoi,
    Ik weet niet of je een gewone of een hormoonspiraal gehad hebt….Ikzelf heb 4weekgeleden mijn mirena laten verwijderen. Ben niet ongesteld geweest maar wel dezelfde klachten als jij hierboven beschrijft. De gevoelige borsten en tepels heb ik niet meer maar ze zijn wel wat voller gebleven….de rest van de klachten wordt ook steeds wat minder en ik denk dus echt dat dit ontwenningsverschijnselen zijn….Ik weet dus niet hoe dit zit met een gewone spiraal. Misschien even google-en…

Groetjes

#4461813 Quote

Ik ben erg benieuwd of ik dat dan ook krijg heb zelf ook de mirena

#4461842 Quote

Hoi,

Ik was vandaag bij de huisarts en de kwestie voorgelegd. Ze vertelde dat het ontwenningsverschijnselen zijn. M’n lichaam moet even wennen dat de Mirena met de hormonen er niet meer is. Dat ik zo snel ongesteld werd vond ze best bijzonder en een goed teken.

Ik ben wel gerustgesteld. De klachten worden iets minder, m’n libido begint te stijgen 😉

Succes en bedankt voor jullie reactie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct