Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706397 Jaaaaaaaaaa Stappestappe Stap

• Auteur

hoeraaaaaaaaaaaa pascal liep gister opeens los.
    en niet 3 stapjes, maar ,meneer sjokte de hele woonkamer door!!!!!!!!!!!!!

een oud collega van mij was op bezoek, en die stond te gillen CAMERAAAAA CAMERAAAA.
    hihihi, ik heb de 2de wandeling met mijn mobiel kunnen filmen.

helemaal trots.
    oud collega van mij (moeder van 2 en oma van 4)
    zei dat dit wel ver was voor de eerste keer los lopen. misschien heeft pascal dit al een tijdje in t hoofdje gehad, maar pas gisteren het vertrouwen het ook te doen.

nou, t kan mij niet schelen waarom pascal opeens liep, HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!

super trotse smooty

#4461757 Quote

Wat goed daar mag je zeker heel trots op zijn.. Nu nogmooi weer en dan kun je lekker kleine wandelingetjes maken buiten

#4461800 Quote

Geniet ervan. Ik was ook zo blij dat Tjerk ineens liep en ook gelijk grote stukken. Vind het een genot dat je niet constant meer hoeft te tillen.

#4461807 Quote

WIIIEEEHHHHAAAAA cool man hier waren het eergisteren een paar stapjes voorzichtig achter een loopwagentje sindsdien niet meer gedaan haha hopelijk komt het snel….
    Geniet ervan meid!!!

#4461808 Quote

Wat leuk!!! Noa had eerder 3 passen gedaan, maar liep ook ineens grote stukken..
    Ze is nu niet meer te stoppen en het liefst rent ze, loop ze achteruit of op haar tenen hahaha

Geniet ervan!!!

#4461810 Quote

Nicolle, alicia loopt nu 1,5 maand en rent ook en loopt ook achteruit en op haar tenen. zo leuk haha en ze voetbalt xD

#4461863 Quote

pascal loopt als of hij constant de broek vol heeft, haha.

#4461892 Quote

Het zijn net van die dronken mannen dan. Heerlijk om te zien.

#4462252 Quote

leuk is dat. ilse is vandaag ook voorzichtig begonnen
    met een paar passen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct