weten jullie nog dat ik jullie vertelde dat ik eindelijk een positest had en dat ik de toen nog aanstaande onderzoeken mocht afbellen en dat ik een paar weken later een mk kreeg.
Vanmorgen dus bij de gyn geweest voor een tussengesprek om dan alsnog die onderzoeken te ondergaan, komen we daar om 5 voor 9 moeten we ten 1e al een half uur wachten (ze was dus al een half uur uitgelopen om 9 uur ’s morgens!!) maar goed half 10 mochten we eindelijk naar binnen. Controle echo gehad nou helemaal schoon en ze zei dat er alweer menstruatie aan zat te komen. Eenmaal weer aangekleed, ons verhaal gedaan nu de uitgebreide versie, verteld ze ons dat we nu niet meer in aanmerking komen voor die onderzoeken (deze onderzoeken zijn voor als het niet lukt om zwanger te raken) omdat ik dus nu wel een posi test heb gehad het enige wat we nu kunnen doen is blijven proberen zwanger te raken.
Als het nu weer fout gaat mogen we alsnog die onderzoeken ondergaan, al hoop ik natuurlijk dat ik kan overslaan.
Duzzz….. ik ga weer proberen zwanger te worden en ik ga die natuurlijke producten (Agnus Castus en tarwekiemolie) proberen
Liefs Lisette