Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706618 Beauty27

• Auteur

Hai meid,

Vandaag is toch je nod? Ben heel erg benieuwd of je een test hebt gedaan? Hopelijk heb je gauw positief nieuws, ik duim, duim, duim!

Liefs Lynn.

#4461975 Quote

Hoi Lynn,

Wat lief dat je aan mij denkt 🙂
    Vandaag is idd mijn nod maar heb nog niet getest…. Doe ik nooit eigenlijk op de dag zelf wil vandaag even afwachten wordt meestal in de loop vd dag ongesteld.

Heb eigenlijk weinig last en niet het idee dat het eraan komt maar dat zegt natuurlijk niks.

Ben nog steeds heeel moe, borsten doen sinds een paar dagen zeer (heb ik altijd maar normaal langer van te voren) en heb onwijs slappe benen al de hele week elke ochtend. Ohja en ben vannacht en vanmorgen al 6 keer naar de wc geweest (zenuwen) paar ochtenden wat misselijk of na iets eten…… Maar mijn lichaam neemt mij wel vaker in de maling 🙁

Voor mijn gevoel is er meer hoop als ik deze dag zonder rood door kom haha…. Dus duimen draaien nog maar.

Ik denk dat we zondag gaan testen want mijn man heeft nachtdienst (goeie timing)

Ik hoop het zo maar ben bang van niet hoor…… Ik houd jullie op de hoogte!

#4461981 Quote

Spannend hoor……Ik begrijp dat je uit zelfbescherming nog even wacht met testen en je hebt gelijk, je lichaam neemt je wel vaker in de maling maar je symptomen klinken in m’n oren wel heel erg als zwanger 😉

Ik hoop het zoooo voor je en gun het je meer dan 100%

Ik hoop dat we zondag positief nieuws lezen en jij dan eindelijk ook kan doorschuiven naar de mama club!

Liefs Lynn.

#4461982 Quote

Ik hoop het ook Lynn!

#4462063 Quote

Tot nu toe gelukkig nog niks! Heb geen krampje of ongi in aantocht……. (hoop ik)

Zou het dan nu eindelijk eens….. Durf gewoon niet te hopen….

#4462076 Quote

Spannend meid, ik hoop t zo voor je… Klinkt positief in ieder geval!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Wenser
    Bijdrager
    #4462137 Quote

Ik duim voor je mee meis!
    Wenser

#4462240 Quote

Wah eindelijk kan ik inloggen!!!!!
    Nou dacht ik vanmorgen, die zet nog wel een topic en nu ik eindelijk kan inloggen reageer ik meteen ook even!
    Het gaat er toch wel echt op lijken hoor….!!!!!

Ik hoop dat ik morgen niets van je lees maar zondag een topic met heeeeeel goed bericht!!!!!

Ik wacht in spanning af meid!!!

Liefs

#4462261 Quote

Tot nu toe nog helemaal niks 🙂
    Geen buikpijn, rustige huid voor mijn doen en normaal ben ik altijd zwaarder voordat ik ongi wordt maar ben zelfs een halve kilo afgevallen.

Durf het gewoon niet te hopen en durf eigenlijk ook niet te testen…… Morgen toch maar doen denk ik want dan weet je het en mocht hij negatief zijn dan kan ik mij instellen op een naderde ongi.

Ik hoop morgen goed nieuws 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct