Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706643 Naar De Dokter Geweest

• Auteur

ben vanochtend naar de dokter geweest omdat ik al een poosje een vreemd gevoel en pijn heb van onder van binnen en mijn cyclus ineens soms wat onregelmatig is.Blijkt mijn vagina en baarmoedermond ontstoken te zijn. nu AB kuurtje. Ik hoop maar dat dat een eventuele zwangerschap niet in de weg staat. kan je ubberhoubt wel zwanger worden als het vanbinnen ontstoken is? nou ja eerst een week aan de AB die mag gelukkig ook tijdens eventuele zwangerschap.
    Als ik binnen twee maanden nog niet zwanger ben krijg ik een doorverwijzing naar de Gyn. ik hoop dat het dus nu of volgende maand wel gewoon raak is.

#4462002 Quote

ow bah zeg!
    Hoop zeker dat je dan snel zwanger bent meid!
    Zal duimen draaien.

Groetjes mammaaa29

#4462018 Quote

Hey meid,

Gelukkig hebben ze kunnen vinden wat het is. En is het zo makkelijk op te lossen.
    Ik heb geen idee of je dan wel zwanger wordt, dat zou je toch even na moeten vragen bij de huisarts.

Ik duim ook voor je dat je snel zwanger bent! En dat je niet naar de gyn hoeft.

Xx

Wenser
    Bijdrager
    #4462034 Quote

Hopen dat dit dé oplossing is en je deze of anders volgende maand gewoon een dikke vette plus hebt!
    Goed dat je geweest bent en fijn dat je anders ook snel een verwijzing krijgt!

Wenser

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct