Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706819 Laminaat Deco Walnoot

• Auteur

Dames,
    Ik weet dat we dit forum hiervoor niet gebruiken, maar eigenlijk ben ik best wanhopig….
    Op internet, Marktplaats nergens…. Misschien weten jullie iemand! Het gaat over laminaat van het merk deco walnoot, huismerk van de gamma. We hebben maar 4 m² nodig. Hoop nog steeds op een wonder en misschien kunne jullie helpen

Alvast heeeeelll erg bedankt 😉

Liefs sam

#4462178 Quote

Ik ga iig voor je rond vragen en rond neuzen!

#4462186 Quote

Volgens mij is de gamma van dezelfde moedermaatschappij als de Bouwmaat. Vraag daar eens.
    Ik zal mijn ogen en oren open houden.

Succes,
    Annet

#4462190 Quote

Op de site van de Gamma staat iig wel dat ze dat type en merk nog in assortiment hebben…..

Succes!

#4462236 Quote

Hoi Sam,

Mijn man zei dat eigen merk vaak bij een grote fabriek vandaan komt die A merken produceerd. Wellicht kun je op een verpakking de producent achter halen en hun een mailtje sturen.

Groetjes,

pelegee
    Bijdrager
    #4462327 Quote

Hoi sam,

sorry, wou dat ik je kon helpen. hoop dat het lukt nog wat te vinden. MP een idee??

liefs, x

peet37
    Bijdrager
    #4462503 Quote

het ligt bij ons op de gehele bovenverdieping, maar heb helaas niets meer over.
    Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct