Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706834 Tarwekiemolie

• Auteur

Voor de mensen die het ook innemen: hebben jullie ook gewoon olie in een flesje of hebben jullie olie in capsules zitten?
    Ik heb dus die olie gewoon in een flesje en die is zooooooooooooooo vies blegh!!!! en zou graag capsules willen maar bij kruidvat waren ze niet, heb het gevraagd

#4462189 Quote

ik had toen de capsules, ik heb ze bij de Tuinen gehaald!

#4462266 Quote

Ik heb die glazen oogjes, bij ons in de kruidvat waren ze gewoon te koop…

Moon7
    Bijdrager
    #4462436 Quote

Ik heb die van de Kruidvat gebruikt. Is goed en goedkoop.

Weten jullie misschien wat nu beter is? Teunisbloemolie of tarwekiemolie?
    Ik heb beide 3 maanden gebruikt, maar geen verschil gemerkt… :S

#4463587 Quote

ligt eraan, als je een lange cyclus hebt en je wil hem korter krijgen zal ik je aanraden teunisbloem caps. te gebruiken. heb ik ook gebruikt en toen die op waren heb ik 1 maand tarwekiemolie caps. gebruikt (had ze al in huis) las er veel goed over en 1 maand later was ik zwanger..ze zeggen voor een betere doorbloeding en innesteling, ik weet niet of dat juist bij mij heeft geholpen want we verwachten op valentijnsdag een tweeling.

Ook ik heb de teunisbloemcapsules en de tarwekiemcapsules in het noorden kunnen halen bij de kruidvat!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct