Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706902 Wenser Esk En De Rest

• Auteur

Hey meiden,

wil jullie toch even laten weten dat ik een maand geleden ben bevallen van een gezonde dochter, genaamd Michelle! Zoals jullie weten heeft t 4 jaar geduurd voordat ik goed zwanger raakte, heb een zeer ellendige zwangerschap gehad ( 6 maanden thuis gezeten ivm te hoge bloeddruk en laatste maanden 15 kilo aangekomen door vocht), uiteindelijk d.m.v. geplande keizersnede bevallen.

Nu een maand later al 20 kilo afgevallen, nog 3 kilo te gaan, dus daar ben ik erg blij mee, herstel van operatie duurt iets langer dan normaal, maar dat komt omdat ik de laatste maanden niet meer kon lopen en nu langzaam weer op de been probeer te komen en das best lastig als je totaal geen conditie meer hebt. Maar dat geeft allemaal niets, we hebben een onwijs mooi poppetje gekregen, ze is heel lief en doet t heel goed allemaal…

Dus na alle dikke tranen, verdriet, pijn en frustatie die we hebben meegemaakt en nooit zullen vergeten, schijnt voor ons nu de zon! Ennn t was alle moeite zeker waard!

Esk: jij inmiddels al moeder van 2 jongens heb ik gelezen.

Wenser: jij alweer een tijd bezig voor een 2e kindje…probeer je zelf of ga je de MMM in?

gr Yosha

Wenser
    Bijdrager
    #4462369 Quote

Yosha, super gefeliciteerd, ik las het op het ‘als t langer duurt forum’ en had daar volgens mij al een klein gelukswensje neergezet.

Heerlijk meis geniet ervan, want na de lastige periode heb je dat wel verdiend. Ben zelf ook mama van een dochter en het is zooooo leuk! We zijn nu in ronde 6 beland en op 1 augustus hebben we een intake bij de gyn. Ik word er zo verdrietig van dat ik nu weer zo lang moet wachten. Ik weet het, er zijn mensen die zo veel langer moeten wachten, maar al met al wacht en reken en hoop ik ook al zo lang bij elkaar! Het geeft gewoon enorm veel frustratie en onrust.

Gelukkig gaat t wel makkelijk omdat je al een kindje hebt. De vorige keer was het helemaal onzeker of we ooit papa en mama zouden worden.

Maar goed, gewoon maar doorgaan, hopen en bidden dat ik ooit nog zo n eigen wondertje in mijn armen mag houden.

Nogmaals: geniet ervan. En sterkte met op krachten komen.
    Wenser

#4462380 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat. Lekker genieten hoor, want het gaat allemaal zo snel!

Ik ben inderdaad mama van 2 jongens. Joris kwam spontaan en was een verrassing, maar wel een leuke! HIj wordt in september alweer 1! Het is druk maar gezellig met de kinderen.

Lekker genieten!

Wenser
    Bijdrager
    #4462426 Quote

Oh ik zie nu dat ik t fout heb geschreven, ronde 16 bedoelde ik….
    gr.
    Wenser

#4462475 Quote

Jemig Wenser, alweer bijna 1,5 jaar voor nummer 2..pffff. Ja tuurlijk moeten sommigen langer wachten, maar jij weet al dat dit de manier is om zwanger te raken, dat is het verschil met het hebben van een kindje of niet..

wij weten niet of we ooit een tweede willen, eerst wil ik helemaal herstellen en lekker genieten en dan zien we wel verder. Bij ons speelt onze leeftijd ook een rol inmiddels, dus maar even kijken hoe alles loopt. Denk alleen niet dat ik weer de MMM in wil gaan..

Leuk wat gehoord te hebben van jullie!

Wenser
    Bijdrager
    #4462476 Quote

Dat snap ik wel hoor, de MM is erg zwaar en als je ook nog zo n zwangerschap hebt gehad. Goed dat je het kunt openlaten toch, mocht het wel zo zijn, dan is het fijn en anders is het ook ‘genoeg’ dat je nu een gezonde dochter hebt 😉

ik wilde altijd al (minstens) 2 kindjes en probeer mij af en toe voor te stellen hoe het is als het er 1 blijft. Ik denk dat ik het uiteindelijk wel kan accepteren Maar dat maakt het nu niet makkelijker. Je kent de hoop, verdriet etc. dus je weet hoe het is als je er middenin zit.

Ook super om zulk goed nieuws van jou te horen!
    Wenser

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Sparkle
    Bijdrager
    #4464057 Quote

Gefeliciteerd Yosha met jullie Michelle!! Wat geweldig een kleine meid voor jullie…pff wel een moeilijke zwangerschap, maar dat is allemaal voorbij nu!
    Geniet van jullie kleine meid!!
    Helemaal geweldig toch zo’n klein prulletje van jezelf, vooral als je er zo lang op hebt moeten wachten…dat wens je iedereen toe!

liefs,
    Sparkle

Sparkle
    Bijdrager
    #4464058 Quote

weet niet of je me nog herinnerd eigenlijk 🙂 Toen was mijn gebruikersnaam volgens mij iets van rcrtjc….nogwat 😀

#4464273 Quote

haha thanks Sparkle, maar je huidige naam herken ik ook wel hoor!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct