Hey meiden,
wil jullie toch even laten weten dat ik een maand geleden ben bevallen van een gezonde dochter, genaamd Michelle! Zoals jullie weten heeft t 4 jaar geduurd voordat ik goed zwanger raakte, heb een zeer ellendige zwangerschap gehad ( 6 maanden thuis gezeten ivm te hoge bloeddruk en laatste maanden 15 kilo aangekomen door vocht), uiteindelijk d.m.v. geplande keizersnede bevallen.
Nu een maand later al 20 kilo afgevallen, nog 3 kilo te gaan, dus daar ben ik erg blij mee, herstel van operatie duurt iets langer dan normaal, maar dat komt omdat ik de laatste maanden niet meer kon lopen en nu langzaam weer op de been probeer te komen en das best lastig als je totaal geen conditie meer hebt. Maar dat geeft allemaal niets, we hebben een onwijs mooi poppetje gekregen, ze is heel lief en doet t heel goed allemaal…
Dus na alle dikke tranen, verdriet, pijn en frustatie die we hebben meegemaakt en nooit zullen vergeten, schijnt voor ons nu de zon! Ennn t was alle moeite zeker waard!
Esk: jij inmiddels al moeder van 2 jongens heb ik gelezen.
Wenser: jij alweer een tijd bezig voor een 2e kindje…probeer je zelf of ga je de MMM in?
gr Yosha