Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1706920 Nu Weet Ik Het Helemaal Niet Meer

• Auteur

Meiden ik weet het niet meer zit helemaal te shaken…… Er staat een hele lichte streep…….ga er alleen zo aan twijfelen! Zal er altijd wel staan en hij moet toch donkerder zijn omdat ik denk toch al overtijd ben.

Pffff dacht bevestiging te krijgen dat het niet zo was dan kon ik mij daarbij neer leggen nu is er nog meer twijfel.

Ga eens even kijken of ik een test bij de halen ergens bij een dienstdoende apotheek ofzo want ik wordt hier gek van!

#4462377 Quote

Van harte joh, geweldig! Ik testte bij deze zwangerschap 2 weken na ei ook heeeeeel licht positief, t 2e streepje werden met de dag donkerder. Komt goed meis, helemaal leuk! Geniet van t goede nieuws!

#4462273 Quote

Ik ken het motto maar als je het zelf hebt geloof je het ineens niet pfff

Mail komt eraan!

#4462274 Quote

Dat is ook zo, heb ik zelf ook gehad! Ik wacht je mail af en dan ben ik zo weer terug….. 🙂 Oh meid, ik zit ook te stuiteren..

#4462276 Quote

Ooohhh meid!!!
    Dat zou echt fantastisch zijn!!!
    Hoop het zo voor je!!

Dikke knuffel!
    Xx

#4462277 Quote

Ik heb je mail nog niet ontvangen, als ik ‘m heb, reageer ik gelijk, oke?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4462278 Quote

Stom he dat je gaat twijfelen terwijl ik al tich van die testen gedaan heb en ze altijd wit bleven en nu geloof je het gewoon niet……..

#4462279 Quote

Heb hem een half uur geleden al gestuurd…. ga het nu meteen weer doen\

#4462280 Quote

Ik dacht al…..dat kan nooit zo lang duren maar nog niets…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct