Meid, wat vind ik het toch vervelend voor jullie. Hoe is kyan eigenlijk overdag? Heeft hij dan geen last?
Arm ventje…en dan heb je het zo slecht getroffen bij die ha…. Is het niet mogelijk om over te stappen maar een andere?
Dit is natuurlijk super frustrerend.
Ik hoop dat een osteopaat wat kan betekenen.
Zijn er geen natuurlijke middeltjes die je kunt gebruiken?
Jari had laatst last van ringworm (schimmel) maar ik wilde geen medicijnen daarvoor. Ik wil zo min mogelijk medicijnen geven..wil eerst altijd kijken op natuurlijke wijze. En schimmels zijn bijvoorbeeld heel goed te behandelen met tea tree. Dus dat paar weken gesmeerd en ringworm iss over. Niets meer van te zien. Dat middel is trouwens goed voor zoveel kwalen. Ik smeer het zelf ook overal op. Staat ook op voor jeuk… Weet niet of je het wat vind hoor, maar je zou het kunnen proberen. Je koopt het bij de tuinen. Tea tree balsem van chi. Ik kan niey zonder dat middel. Ik heb erg last van pukkels en dat helpt ook…
Je moet maar eens lezen waarvoor het allemaal goed is..
Maar ja ik kan begrijpen dat je niey teveel wilt experimenteren met zo’n kleintje..je wilt gewoon een oplossing..ik hoop dat je eruit komt met de ha en dat hij jullie kan helpen.
Veel sterkte! En knuffel voor kyan!