Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707080 Op De Valreep Nog Een Maart Mama

• Auteur

Hoi meiden,

Ik val nog even binnen op de valreep!
    Heb 2 dagen een (licht) positieve test dus ga er vanuit dat ik zwanger ben!

Het is nog heel onwerkelijk…. We zijn meer dan een jaar bezig geweest. Na een paar maanden al bij de gyn terecht gekomen omdat mijn cyclus heeel lang was. Werd pcos ontdekt in januari, maart een kijkoperatie gelukkig alles goed. In mei na folikelmeting had ik geen pcos meer dus mochten we zelf aan de slag. Nu 2 maanden verder is het zover!

#4462450 Quote

gefeliciteerd, geniet ervan. Hopelijk krijg je geen kwaaltjes als misselijkheid. Maar het is allemaal voor het goede doel.
    groetjes,
    Elise

#4462459 Quote

Heb helaas al wel wat kwaaltjes….. Slappe benen en bibberig en sinds vandaag weinig eetlust, vorige wk iedere ochtend wat misselijk. Als het hierbij blijft hoor je mij niet klagen haha

Hoe voel jij je?

EefJaDe
    Bijdrager
    #4462461 Quote

Superleuk, gefeliciteerd!!!!
    Hoop dat je niet teveel kwalen krijgt!!
    Groetjes Eef

#4462486 Quote

joehoeeee Beauty27 is zwangerrrr!! Gefeliciteerd!! Tis je zoooooo gegund. Welkom bij de maart mama’s

Groetjess mamaa29

#4462493 Quote

Thanks meiden!

#4462497 Quote

Super meis, van harte gefeciteerd met je zwangerschap!!Welkom bij de maart mamma’s!!!Liefs Nance

#4462510 Quote

Heel erg gefeliciteerd, zeker omdat je er lang op hebt gewacht…..nu lekker genieten.

#4462558 Quote

Gefeliciteerd en welkom bij de maart mama’s

Groetjes esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct