Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707087 Im Back

• Auteur
  • Moon7
    Bijdrager

Hey dames!
    Ik ben gisteren terug van vakantie gekomen. Waren 3 heerlijke weken.

Heb in de 2e week wel een test gedaan, omdat ik toen 2 weken over tijd was. Maar was, natuurlijk, weer negatief.

Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geworden, word er echt moedeloos van. Vorige week, na een gezellige avond, had ik bij het afvegen wel bloed, dus ik dacht: hè hè eindelijk! Maar heeft maar 1,5 dag geduurd en daarna niets meer!

Ik weet het gewoon niet meer….slik me suf aan visolie, teunisbloemolie, tarwekiemolie (niet allemaal tegelijk hoor ;)), maar er veranderd niets.

De HA blijft maar zeggen, ik heb goede hoop. Maar ik heb daar niet echt iets aan.

Ben vorig jaar in maart gestopt met de pil (na 11 jaar) en werd pas na 1 jaar ongesteld en nu nog steeds geen regelmaat.

Ik voel volgens mij wel als ik een eisprong heb en we vrijen ook 3 keer per week…toch word ik maar niet zwanger… Alle testen zijn allemaal goed….snap er echt niets van!

Maargoed, ga straks de HA even bellen of ik misschien toch doorverwezen kan worden naar de gyn.

Liefs

#4462439 Quote

Meid wat vervelend zeg! Idd doorverwijzing naar de gyn… Bij mij hetzelfde verhaal en vond het fijn dat er werd gekeken hoe het kwam…. Met zn lange cyclus is de kans op zwangerschap heeel klein helaas.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4462448 Quote

Wat vervelend dat die cyclussen niet op gang komen. Ik weet er alles van.

Een doorverwijzing zal wel fijn zijn in jouw geval.

Fijn in ieder geval dat je een goede vakantie hebt gehad. 🙂
    Geniet nog even lekker na.

liefs,

#4462454 Quote

Hoi hoi.

Welkom terug! Lekker weer gehad op vakantie? Waar ben je heen geweest?

Twee weken overtijd en dan nog geen posi test, jeetje. Dan weet je nog niet waar je aan toe bent als ze zo erg schommelen.

Ik denk ook wel dat een doorverwijzing naar de gyn een goed idee is. Hoop dat ze jullie kan helpen.

Liefss

Moon7
    Bijdrager
    #4462479 Quote

dankjullie voor de berichtjes!

@Bosbesje: Ik ben naar Turkije geweest, heerlijk weer gehad! Ben lekker bruin gekleurd (Aso bruin volgens mijn vriendinnen haha!)

Ik heb de HA vanmorgen gebeld, wordt donderdag teruggebeld, omdat het niet dringend is (nee voor hen niet, voor mij wel ;))
    En heb ook direct een afspraak gemaakt bij de gyn, kan pas 5 september terecht, dus nog ff afwachten.

X

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4462529 Quote

hahaha, Goed gedaan! Direct ook ZH gebeld!!! Wat een superactie!
    Maar opzich… 5 sept…. ach, als je maar een afspraak hebt staan! Dat is het belangrijkste.

liefs,

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct