@baby2012: Dat hebben we al heel vaak geprobeerd. Het gevolg is dat ze een hele dag niet eet of drinkt. Dat kan niet met dit weer. Ze wil namelijk helemaal niets. en ja dan geef ik toe want mijn meisje moet wel iets eten/drinken..
@mamajo83: Het is ook niet dat ik er niet van geniet. Ik zou het best nog langer willen doen maar ik hou dit niet vol. Ik ben aan het eind van de ochtend echt helemaal gesloopt nu. En dan moet ik volgende week nog werken ook. Ik werk thuis, dus kan wel in mijn eigen tempo maar ik weet niet hoe en of ik dit ga volhouden.
Ik ehb laatst bloed laten prikken omdat ik zo moe ben. Dat was gelukkig allemaal goed. Ik heb ook de hele dag honger, er valt zo gewoon niet tegenaan te eten. GElukkig slaapt aniek wel de nacht door.. dus ik kan elke nacht even bijtanken maar stond vanmorgen echt op als een zombie..
Het vervelendste is gewoon dat ik weet dat ze het kan.. Ze heeft het zelf laten zien.. Ze kan uit een fles drinken en vond fruit ook erg lekker. Maar moet echt nergens meer iets van weten..
Gister bij mijn schoonmoeder was ook geen succes.. Ze wou niets hebben.