Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707166 Helaas

• Auteur

voor het 1st in alle jaren ovulatietesten gebruikt in de hoop dat het geluk eindelijk aan onze kant zal zijn…

helaas is dit niet zo en ben ik alweer ongesteld geworden.
    wat wel apart is is dat mijn eisprong op dag 15/16 was en dat ik nu al (dag 27) ongesteld ben geworden.
    mijn cyclus is behoorlijk regelmatig 29dagen. tot vorige maand toen ineens 27 en nu weer 🙁 .

ik heb de hoop onderhand opgegeven….

voor iedereen op het wachtbankje, heel veel succes!!

#4462520 Quote

hi
    balen zeg!!
    je eisprong komt ongeveer op de helft van je cyclus, dus dat klopt wel.

sterkte duimen dat het de nieuwe ronde raak is.
    hoe lang zijn jullie al bezig?

groetjes

#4462522 Quote

hi!

klopt, maar in mijn berekening had het dan toch pas op dag 29 moeten komen…

wij zijn 3,5 jaar bezig. inmiddels 3 miskramen en een bbz verder…

liefs butterfly

#4462525 Quote

ach jee dat is al heel wat.
    wat naar zeg…

bij mijn eerste zwangerschap,liep ik onder controle van de gyn,daar door weet ik dat mijn eisprong ,met een cyclus van 28, kwam op 7 dagen voor de menstruatie.
    dus op dag 21. helemaal niet in het midden dus(wat meestal zo is)
    wanneer hij nu is weet ik niet, heb ook geen zin nog in temperaturen.
    (zijn 7mnd bezig voor een derde)

sterkte, en duim voor jou!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4462527 Quote

Wat vervelend zeker na 3,5 jaar proberen.
    Sterkte toegewenst met deze zoveelste teleurstelling.
    liefs,

baby glenn
    Bijdrager
    #4462532 Quote

He wat vervelend joh khad zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn. Meestal is je eisprong 14 dagen voor je menstruatie maar dat hoeft niet. Ik heb na mijn miskraam geen enkele regelmatige menstruatie meer gehad meestal tussen de 24 en 28 dagen dus ik nam dan een hele week waarin ik ergens vruchtbaar moest zijn en dan deden we het om de dag of elke dag. Toen ik met dag 23 buikpijn had en bloed begon te verliezen dacht ik nee nu al en toen het na twee dagen ophield bleek ik toch zwanger. Khoop echt dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Sterkte en veel suc6.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Wenser
    Bijdrager
    #4462557 Quote

Jeetje meis, wat naar, zeker als je de hoop had dat het raak was. Ik heb ook een korte luteale fase (2e helft).
    Het is niet erg als er maar minstens 10 dagen tussen ei en NOD zitten. Daarnaast is een ovutest wel een indicatie van een eisprong, maar kan de eisprong net voor je positest geweest zijn, maar ook tot 36 uur erna. Loop je al bij een gyn? Die kan met echo’s nog preciezer bepalen wanneer je ei is geweest.

Sterkte meid.
    Wenser

#4462817 Quote

bedankt voor de lieve reacties!

we stonden weer helemaal open voor ivf. maar doordat ik plotseling werkloos thuis zit, moeten we dit vooruit schruiven totdat ik weer een (vaste) baan heb. aankomende maand is de laatste maand waarin we kunnen proberen om zwanger te worden. (heeft te maken met duur uitkering enz)
    ik vind het vreselijk dat ik vlg maand een keuze moet maken die ik helemaal niet wil maken.
    ben zo verdrietig dat het maar niet lukt….

mijn man zegt wel als je straks weer een baan heb dan kunnen we alsnog voor ivf gaan. maar ja ik word er ook niet jonger op, en dan de gedachte dat het weer jaren kan gaan duren voor we er weer voor gaan. hoop houden op iets wat mischien wel nooit komen gaat, tis erg lastig 🙁

liefs

#4462898 Quote

Balen zeg. Maar dan zal je zien dat je zwanger word. Hoop dat het bij jouw ook zo gaat.
    gr.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct