Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707173 Mijn Prinsesje Alina Joella Is Geboren

• Auteur

Op 21 juli 2012 om 22.32 is mijn dochertje geboren. Vrijdagochtend werd ik ingeleid en in de nacht werden mijn weeën opgewekt tot volgende dag aan rond 8 uur mocht ik persen, maar tevergeefs mijn baby kwam er maar niet uit.. Dan kan je nagaan hoe kapot ik al was en bij het persen geen kracht meer had, ondanks ik het goed deed moest ik helaas aan de keizersnee… 22.00 naar de ok en om 22.32 kwam mijn schreeuwende dochter, gezond en wel en woog 3448 gram…. Vandaag thuis aangekomen en gaan lekker genieten met zijn drieetjes…

Ik wens de rest nog een fijne zwangerschap toe jullie zijn de bijna… En moeders die hun wat een heerlijk gevoel hè.

De trotste moeder

#4462551 Quote

proficiat met jullie dochter!nu heerlijk genieten!

Liefs xxx

Jacqueline 79
    Bijdrager
    #4462587 Quote

van harte gefeliciteerd met jullie dochter
    en inderdaad wat is het HEERLIJK he om te genieten van deze kleine wondertjes

serietje
    Bijdrager
    #4462638 Quote

gefeliciteerd!!! lekker genieten!

arnest159
    Bijdrager
    #4462643 Quote

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar van

#4462720 Quote

Gefeliciteerd en succes met jou herstel!

Zeeuwse mama
    Bijdrager
    #4462793 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje! Lekker genieten en snel weer opknappen!

#4462958 Quote

Bedankt lieve moeders…. Ik was vergeten te melden dat Alina net voor mijn verjaardag is geboren dus toch nog op mijn 26ste moeder geworden 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct