Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707196 Vandaag Nod

• Auteur

De afgelopen maanden was is keurig of de avond ervoor ongesteld, maar nu nog geen enkel tegen ervan! Wel wat krampen, maar dat zijn mijn darmen die er erg onrustig zijn (heel handig een zoontje die aan de diarree is vanwege de tandjes). Ik durf en kan eigenlijk niet geloven dat het raak is; aangezien dit poging 1 is! Als ik vandaag niet ongesteld wordt ga ik morgen testen! Het lijkt me echt zo onwerkelijk dat het gelijk raak zou kunnen zijn!
    Mijn eerste zoon was een ongelukje, door de pil heen en de tweede in poging 2; dus het zou kunnen!
    Wat verschrikkelijk dat wachten, gelukkig een drukke dag voor de boeg dat ik er niet aan hoef te denken!

#4462561 Quote

Ik hoop voor je dat het raak is.. Komisch dat jou zoon ook door de pil is gekomen heb hier ook een draakje van 16maand hij is ook door de pil heen gekomen..

Hier nog een 2maand en gaat het spiraaltje er uit

#4462574 Quote

Spannend ik ga voor je duimen meid!

#4462588 Quote

Spannend Marijke. Ik zal ook voor je duimen!!
    Maar even iets anders….Dit is toch niet jullie 1ste ronde? Ik dacht je naam namelijk te herkennen van dit forum van al langer geleden….maar ik zal het misschien mis hebben of ben je er een tijdje tussen uit geweest?

Succes! Liefs Lynn (nov/dec mama)

#4462665 Quote

spannend!!!!!! ik ga voor je duimen

#4462681 Quote

ja het is een beetje verwarrend.
    we hebben het eerst geprobeerd, toen heb ik een miskraam gekregen, daarna hebben we het even niet geprobeerd aangezien er sprake van was dat ik geopereerd moest worden. Deze maand was weer de eerste keer proberen. Alleen ben vandaag toch nog ongesteld geworden! Dus we gaan op naar ronde 2 (na miskraam en rust…)!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4462724 Quote

jammer, op naar de volgende ronde..

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4462743 Quote

wat jammer. op naar de volgende ronde…. succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct