Hey Lynn
Ik zou idd even afwachten wat de fysio zegt en wanneer zij zegt (dat vermoed ik wel) dat je voorlopig nog maar even thuis moet blijven dan zou ik dit doorgeven op je werk.
Hun zijn er dan verantwoordelijk voor dat ze dit doorgeven bij het UWV, en het UWV roept jou dan vanzelf wel op. Kan wel zijn dat dat ivm vakantietijd langer zal duren dan normaal.
En dat het nu beter gaat komt misschien wel omdat je nu je rust kan maken, maar ik denk juist dat je daarom niet moet denken “oh het gaat beter ik kan wel weer wat uurtjes werken”. Ik denk nl dat het dan snel weer hetzelfde als eerst zal zijn.
Volg je gevoel, en zelfs je manager zegt het is niet verstandig. En als het UWV jou wil zien dan roepen ze je echt wel op hoor. Het is iig niet jou verantwoording om er zelf achteraan te gaan en al helemaal niet als personeelszaken er niet is en er geen bedrijfsleidster is.
Lekker genieten van je zwangerschap, de rust die je kan pakken en deze week van het toch net iets te warme weer haha. Iig vooral niet te druk maken met dit warme weer… dan zet ik hier de airco nog een graadje hoger hihi.
Liefs.