Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hyves / facebook?

• Auteur
  • muppet1903
    Bijdrager
    #4462680 Quote

hey

ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd onder mijn eigen naam namelijk debbie nieuwpoort.

dank je wel dat je dit wilt doen.

groetjes

cs1983
    Bijdrager
    #4462672 Quote

Natuurlijk! Ik zal hem vanavond even voor jullie aanmaken. Als iemand mij als vriend even toe wil voegen dan kan ik die persoon daarna gelijk aan de groep toevoegen. En dan kunnen jullie ook lekker aan het fb_en.

http://Www.facebook.com/carolasnoeren

Of je moet hier je voor en achternaam even achterlaten dan nodig ik jullie uit.

Liefs

muppet1903
    Bijdrager
    #4462670 Quote

conclusie we moeten iemand hebben die wel weet he het moet. en toevallig staat er een reactie tussen van cs1983 die dat aanbied.

dus cs1983 kan en wil je ons nog helpen?

groetjes muppetje

#4462664 Quote

Hai,
    Super idee!! Ik ben voor facebook, ik weet dat je hem alleen voor eigen mensen kan doen. Zelf weet ik alleen niet hoe dat moet maar als iemand dat kan graag!

Lijkt me leuk om er gezichten bij te zien.

X suus

#4462660 Quote

Als jullie liever FB hebben vind ik dat ook goed hoor, ik kreeg het niet voor mekaar vanmorgen staat ook in de regelementen dat het openbaar is,

Maar als er iemand is die het wel voor elkaar krijgt vind ik het helemaal goed.

Morgen gaan wij op vakantie. dus ik kan zelf geen FB meer aanmaken maar als iemand anders zich geroepen voelt om het te doen…. Ga je gang!

Als die vandaag nog klaar is meld ik me daar bij aan. Ik doe verder ook bijna niets meer met hyves, en steeds meer met facebook dus wat dat betreft komt dat alleen maar goed uit.

Ik zie de link wel verschijnen.

X

cs1983
    Bijdrager
    #4462641 Quote

Hey dames,

Op facebook kan je ook een groep aanmaken. Wij hebben dit ook met de decembermama’s.

Wij hebben hem zelfs zo afgeschermd staan dat je de groep zelfs niet eens kunt zien en ook niet wie er lid is. Erg leuk hoor! Zo zie je gezichten erbij en idd de echo en buikfoto’s zijn erg leuk!

Als jullie hulp nodig hebben dan roep maar, ik heb hem voor de decembermama’s ook aangemaakt.

Liefs

#4462605 Quote

Ik geloof dat je de fb pagina wel kunt afschermen, heeft de mamaclub van okt ook.
    ergens links in de rij staat dat je hem kunt afschermen.
    ik ben geen hyver, wel een fb voorstander.
    ken helemaal niets bij hyves-:) Moet ik dan een accout aanmaken?

Ik vind het op zich wel leuk, zo weet je tegen wie je het hebt, ik vind het wel fijn om een gezicht bij een nickname te hebben, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is met een nickname-:) Maar ben benieuwd wie nog meer wil!

#4462599 Quote

Ik ben al even aan et kijken geweest, en Facebook blijft openbaar. Ik heb daarom een hyves pagina aangemaakt en zie wel of er reacties op komen.

De link:

http://jan-mama-2013.hyves.nl/

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct