Een bosje bloemen zit er echt niet in. De relatie is echt enorm verziekt in de afgelopen jaren. Ik weet het ook niet waarom ze zo overgevoelig is voor onze kids. Ze bleek dus al eerder geklaagd te hebben via twitter over het gebrul en gegil. Waarschijnlijk ligt de slechte relatie tussen ons en de buren hier aan ten grondslag.
Btw, we laten onze buren normaliter gewoon begaan. Je woont idd naast elkaar en je hebt soms last van elkaar. Maar als je dan opmerkingen krijgt, dan kost het me weinig moeite om nog even tien gelegenheden te bedenken toen wij overlast hadden van hun. 😉 Ik ben nogal een beetje snel boos als er opmerkingen gemaakt worden over mijn kids. Ik houd het gelukkig wel voor me. En ben erg perfectionisch. Ik wil het graag goed doen!
Btw, als de vuurkorf aangaat, moeten we naar binnen en ramen en deuren sluiten. Serieus! Echt een enorme stank. Ze verbranden bij voorkeur een hoop troep en zetten het ding langs de erfafscheiding. We wonen in een standaard rijtjeshuis dus er is geen ruimte om te vluchten helaas.