Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707448 Van Oktober Naar Juli Mama

• Auteur

Afgelopen zaterdag is na een zwangerschap van 29+4 weken onze dochter Cato Louise geboren. Ze weegt 895 gram. Na omstandigheden doet ze het prima.

Ik lag al eerder in het ziekenhuis omdat de groei vanuit de navelstreng onvoldoende bleek. Afgelopen zaterdag kreeg ik het Helpp syndroom en is ze via een keizersnee gehaald. Vanmiddag gaan we met get gezin ((ik heb nog twee dochters ) naar het Ronald Mcdonald huis, omdat de afstand naar huis te groot is. Al met al een spannende week gehad, en zullen nog een aantal spannende weken tegemoet gaan!

arnest159
    Bijdrager
    #4462834 Quote

Heel veel succes de komende weken. Toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wens jullie de komende tijd veel sterkte toe.

#4462841 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Cato, maar wat naar voor haar en voor jullie dat ze onder deze omstandigheden geboren moest worden. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
    Liefs, Kaatje (nu van het septemberforum, maar ook moeder van een meisje dat met 28+6 geboren werd.)

#4462847 Quote

jeetje meid…als eerste van harte gefeliciteerd met Cato en fijn dat ze naar omstandigheden goed doet!
    veel sterkte nog de komende tijd
    xx

#4462849 Quote

Jeetje meid, wat heftig zeg maar gelukkig doet jullie kleine meisje het naar omstandigheden goed. Gefelciteerd!! Heel veel geluk en sterkte de komende tijd voor jou, Cato en jullie gezin!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

#4462882 Quote

ten eerste gefeliciteerd met je dochter (mooie naam trouwens) en ik duim met jullie mee dat ze het gaat halen!

#4462894 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter,hoop dat alles goed mag blijven gaan.

Vandaag toevallig visite gehad en haar dochter is ook met 29 weken geboren na het helpsyndroom.

Ze wordt nu in november alweer 5 jaar dus ik heb goede hoop voor jullie.

Hel vel sterkte de komende tijd.

#4462920 Quote

tjee wat heftig!
    Proficiat met jullie dochter en heel veel sterkte!
    Het zal een sterke meid zijn!mijn schoonzus is bevallen van een tweeling met 27+5, ondertussen bijna 3 jaar dus ik heb er wel vertrouwen in!

Liefs xx

#4462924 Quote

Allereerst gefeliciteerd!!! Hopelijk zal alles toch goed gaan met cato!!! En word ze net zo een grote meid als haar zussen.
    heel veel sterkte in deze tijden van veel wachten en afwachten. maar hopelijk kunnen jullie ook ergens genieten van cato en elkaar.
    heel veel sterkte,geluk en kracht voor jullie!!! Dikke knuf!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct