Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1707471 Echo Gehad

• Auteur

Lieve meiden,

We hebben vanmorgen/middag weer een echo gehad van onze ukkies en ze doen het uitstekend!!!!!
    Ze liggen helemaal op schema…..Zo schattig, ze waren allebei lekker aan het duimen!!

Mijn bloeddruk is nog even gemeten (95/60), vond hij ook prima en hij legde nogmaals uit, waar ik extra allert op moest zijn. Kortom: wij zijn weer heel blij en héél trots! Op naar de volgende echo over 14 dagen (8 aug)

Fijne middag. Liefs Lynn.

#4462839 Quote

Goed nieuws meid, fijn!!!

#4462844 Quote

Wat lief, duimen. Fijn dat ze op schema liggen.

#4462854 Quote

fijn dat alles goed was!! haha duimzuigen schattig! als je die gevarenzone uit bent, heb je dan ook nog elke 2 weken controle?

xxx

#4462858 Quote

@Deb: ja ik blijf totdat ik ga bevallen elke 2 weken komen voor een echo! Die gevaren zone is dat hun bloedvaten in elkaar kunnen gaan zitten en dat is zo goed als geweken na 26/27 weken maar het blijft extra spannend vanwege die ene vruchtzak.

#4462863 Quote

Goed te lezen dat ze het zo goed doen! Leuk, dat ze hun duimpjes al hebben gevonden.

Geniet nog maar lekker na, trotse mama.

#4462899 Quote

Fijn goed nieuws!! En wat leuk dat je de kleintjes voelt!
    Ik voel haar sinds het weekend nu ook iedere dag wel een paar keer! Zo leuk!

Liefs San

peet37
    Bijdrager
    #4462910 Quote

Fijn om te horen Lynn!
    Toch iedere keer weer spannend denk ik.

#4462918 Quote

Fijn te horen Lynn, toch iedere keer weer ff spannend lijkt mij. Grappig dat ze nu al samen duimen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct